Watch & Wonders 2025 - Alles wat NEW is

14 likes

Ik vind deze toch wel heel gaaf.

10 likes

Zondagse JLC :star_struck:

15 likes

Lastig tijd verzetten. Nah.

Ook lekker :yum:

17 likes

Alle nieuwe reversos zijn prachtig. De een nog mooier dan de andere. JLC is heel goed bezig.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

22 likes

Die zwarte mogen ze van mij houden. Die chrono ook. Nou eigenlijk allemaal. :grimacing:

4 likes

Die blauwe (worldtimer?) is echt super mooi😍

1 like

De tandjes! :flushed::grimacing: Dit moet toch wel een 1 april grap zijn…:see_no_evil:

2 likes

.

Beide prachtig!

15 likes

Prachtig! De Concept van GS!

Gelukkig heb je flinke polsen. :crazy_face:

1 like

Vind zelf de paarse en pistache wel echt lekkere kleuren.

Hij is zeker te dik. En persoonlijk vind ik de kleur bruin echt verschrikkelijk. Verder bijzonder ding.

1 like

Die zwarte guilloche plaat is smull0n

1 like

Ach, strapkeuze genoeg.

1 like

Erg lekkere kleurtjes!

Toen opende ik de foto op groot formaat en zag ik dit:

Oh boy… Ik hoop serieus dat dit prototype banden zijn en dat dit opgelost is zodra ze in de verkoop gaan.

4 likes

maar voor een klok van 30k verwacht je wel een mooie strap.

Ik weet niet vind het toch beetje saai. ze hadden wel wat met meer pit kunnen bedenken vind ik.

Dan ken je de bandjes van een RM van 6 ton nog niet :joy:

1 like

Drie keer kut. Als dit de weg is die Grand Seiko inslaat zijn ze mij helemaal kwijt.

In technisch opzicht is de Tentagraph een blamage du merde omdat het een modulaire chronograaf is bovenop een standaardwerk, met een dik en in mijn optiek gevoeliger uurwerk tot gevolg, want ook nog eens high beat. Dus dat vind ik kut. Die Tentagraph chrono’s zijn een levende reclamezuil voor de aanschaf van een klassieke Zenith El Primero.

Dat werkt door in het ontwerp en de dikte. Afgrijselijk. Ik zou nog liever een Rolex Batman dragen, en dat vind ik al niet fijn. Dat zelfde geldt voor de hele Evolution 9 series, inclusief die nieuwe variant van 37mm die ze nu uitbrachten: Mooie maten, maar lompe indices en wijzers, en een wat rare kastvorm. Vaak ook met te brede lug width.

Vergeet groot. Waar ik de humor van een PLOPROF nog een keer in kan zien, is dit GS model in mijn optiek gewoon een lelijke horkenbak. De kleur is kut, het ontwerp is kut, de pushers zijn kut, de kast is kut, ik zou de ontwerper hiervan nopen tot seppukku als ik z’n baas was. Dan vind ik de kolder van die Rolex Landmaster, pardon, landdweller zelfs nog een verademing.

Het enige merk wat tot nu toe een fatsoenlijk model heeft gepresenteerd is in mijn optiek Laurent Ferrier. Oh, en die nieuwe Reverso is geil. Sterker nog, alle nieuwe Reverso’s zijn geil.

Die Roze Patek met

zoals jij het noemt: Afgrijselijk. Kast is veel te groot voor dat uurwerk, maar het is honderd keer beter dan de output van Rolex en GS.

6 likes