Je kijkt niet goed. Ik heb daar al iets van gevonden in een ander topic.
Maar je hebt gelijk, ze zijn prachtig!
Je kijkt niet goed. Ik heb daar al iets van gevonden in een ander topic.
Maar je hebt gelijk, ze zijn prachtig!
Huh? Deze bestond toch al?
niet in 36 geloof ik
my 2 cents Voor zover ik t gevolgd heb is er in een vrij recent verleden idd een 36 MUT MOON geweest die nog te vinden is op de site van geit en limoen met ref nr Q1248420. Die kost bijna 13 k
De huidige 36 mm die ik dacht rond oktober/november 2024 geintroduceerd is en waar @destio naar verwijst heeft ref nr Q1248421, die ga ik binnenkort ook passen. Die afspraak staat.
Wat nu precies t verschil is tussen die twee behalve de aanzienlijk lagere prijs. Geen idee.
Edit: Ik ga Dzjeeger le koeltre een mail doen. Ik wil t weten ook. Want list €12800 of €9950 dat is een verdomde bak met geld verschil.
Als iemand t weet mag die t zeggen, als ik antwoord heb laat ik t hier weten.
top ik ben benieuwd naar het antwoord en je bevindingen als je gaat kijken en passen. Ik heb ene tripje naar antwerpen gepland over 2 weken dus ga daar zeker langs de boutique van jlc
Enige verschil wat ik zie is de dikte van de 20 is 9.4 vs 9.344 van de 21 en de kleur band (blauw/paars vs zwart). Mijn gok: de 20 lijkt als dames horloge in de markt gezet (zie chrono en limoen omschrijving). Zal wel niet goed verkocht zijn voor die prijs en nu dus als ‘nieuw’ model breder en goedkoper aangeboden onder een andere referentie en 1 mini spec verandering in de tekst. Speciaal voor jou:-)
Ik kwam hem tegen in mijn chrono feed en heb er ook naar gekeken…
@Marbleu. correct en dank. Alleen ander kleur bandje… Ehmmm. Serieus. Voor dat prijs verschil heb ik een heleboel mooie bandjes :-p
Binnen een aantal uur antwoord van JLC hulde hulde.
Thank you for your message and for your interest in Jaeger-LeCoultre.
It is a pleasure to hear that you are interested in our beautiful Master Ultra Thin Moon. Regarding your inquiry I can inform you that the 36mm version has indeed been re-introduced under a new reference and with an adjusted price.
The current model has a black alligator strap attached compared to the blue one in the previous version. Furthermore, Jaeger-LeCoultre has decided to make this particular timepiece in the 36mm version more approachable and entry level friendly, which is why the price has accordingly been adjusted. I hope that you appreciate this.
Should you be interested in placing an order for this timepiece, I invite you to reach out to us at +49 692 222 10 23. I am looking forward to hearing back from you and wish you a pleasant afternoon!
Warm regards,
**Marc **
Jaeger-LeCoultre Customer Service
RLG Europe B.V.
Dat is wel een heel eerlijk antwoord, hij was te duur.
Fratello heeft een artikel geplaatst over de nieuwe reverso:
Ik vind deze echt heel gaaf. Jammer dat ik hem niet kan betalen.
Een prachtige Reverso👌 en een eerlijk antwoord, respect.
Door dit model zit ik ook te denken “hmmm misschien dat een Milanese zo slecht nog niet zou staan op mijn stalen”
Foto van het internet:
Can’t beat gold!
Zeker wel! hij bestaat niet zolang als de 39mm variant, maar is niet van watches en wonders van deze week.
Ik had hem al even gemist. Blijft mooi👌
Thanks! Al eventjes niet meer actief geweest op HF.
Die kleur blijft betoverend
De mooiste duiker van allemaal
Wat heb je op het oog?
Waar deze plaats voor moet maken?