Als je een goede stalen daily zoekt voor niet te veel geld; lekker die AT nemen. Het feit dat je lume meeneemt in de overweging, maakt de Aqua Terra veel geschikter. Ook qua waterdichtheid en algehele robuustheid. Ik zie de JLC toch meer als een dress watch op staal.
In Sydney was er wel een (pas) exemplaar;
Zeer fijne winkel en personeel! Nieuwe VC ruimte al gezien (althans van horen zeggen, zelf nog niet gezien)? Ga er in de zomervakantie weer heen! Hopelijk pas exemplaar dan. Ben fan van het uiterlijk van de band. Maar zeer benieuwd in real life! Ik zit vooral met 50mtr water dichtheid… En liever de Power Reserve, maar 3k meer vind ik fors…
Ik vind dat eigenlijk een goede suggestie.
AT voor zowat de helft van de prijs met lume en 3 keer meer waterdicht ook nog eens… Eerst maar even kijken wat de indrukken zijn over een paar maanden als ik de JLC daadwerkelijk mag aanschouwen.
@Phoenix.bas. Niet op de nieuwe VC ruimte gelet. Ik ben zelf ook altijd zeer fijn geholpen bij Bucherer.
Wie nog wat lees voer wil hebben/hands on impressie @YY77 site is v down under dus wellicht kan dit t exemplaar zijn wat je hebt gepost.
Zeer mooi!
Fleurig ![]()
![]()
Ik kwam deze foto tegen. Prachtig natuurlijk en voor kinderpolsjes zoals die van mij een veel mooier maatje.
Maaruh, is dat datumvenster ook echt door een kind met figuurzaag gemaakt?
Wat een pracht!
Prachtig ![]()
Prachtig! Hele mooie foto’s ook
heel mooi
Thanks, het was een beetje een impuls aankoop en nu flip ik hem! ![]()
Mooi!!! Gefeliciteerd ![]()
Kijk, dát is het echte werk!
Wellicht upgrade ik dit instapmodel ooit nog eens. Een poos geleden heb ik mijn stalen Tank weggedaan, maar deze heeft me qua pasvorm echt verrast. Zit gewoon een stuk beter om de pols.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik hem zó tof zou vinden. De honeymoonfase is voorlopig nog niet voorbij.