Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Wbt dial wel. Ik trek die band slecht op een niet sportief horloge.

Denk dat ik ze op leer zelf mooier had gevonden.

Pfff. Ik dacht dat ik mijn lijstje had samengesteld. Komt JLC even hiermee.

Wel bijna €15000, geen lume en wellicht in mindere mate belangrijk voor mij geen easylink achtig iets in de band.

Maar wat mij betreft toch wel DE knaller voor mij wat betreft w en w dit jaar.

En ja ik overweeg door te sparen maar als we dan toch even naar een Omega AT 38 gaan. Wel easylink in de band, lume en kost de helft…… Tsja. De AT is niet zo elegant en de bracelet zal minder zijn.

12 likes

16 likes

Nog een foto dan!

38 likes

Heerlijk dit!

1 like

Dé release van de show.
Het feit dat JLC getuigt van de zelfbeheersing nodig om de kast te sparen van iedere vorm van overbodige tierelantijntjes en toch een ontwerp met sterke eigen identiteit neer te zetten, icm met een prachtige plaat en perfecte maten… Daarbij complimenteren de gekozen kleurstellingen het respectievelijk koele en warme karakter van het staal en goud.
Grote, grote klasse dit, voor mij.

22 likes

28 likes

Ik lees zoveel positieve reacties op de nieuwe JLC maar ik kan er niets aan doen, vind het werkelijk het meest zaaddodende ontwerp dat ik in jaren heb gezien

Het horloge doet me zoveel denken aan een Frederique Constantin, sorry maar ik vind het niet JLC-waardig….

7 likes

Daar heb je wel een punt…

1 like

Qua design is hij zeker simpeler dan een Royal Oak, Overseas, Nautilus, etc, maar dat vinden veel mensen dan weer juist fijn en mooi er aan. Qua style is het gewoon een JLC Master Control maar met integrated bracelet. Dus als je de MC niet mooi vindt, zal je deze automatisch ook niet mooi vinden denk ik. Ik vermoed dat deze in het echt je misschien een iets andere mening zal geven, want in de video’s zie je hoe mooi hij is afgewerkt. Op de foto’s is alles wat platter zoals altijd, maar hier helemaal.

De FC kopen voor onder 10k, Perpetual Calendar: Frederique Constant Highlife Perpetual Calendar Manufacture Watch
Of: Stainless Steel Master Control Chronometre Perpetual Calendar Man Watch Q4178180 | Jaeger-LeCoultre

1 like

Er zou toch iets van snelverstelling komen, maar dat moet nog eens officieel bevestigd worden. Ik zie het links en rechts wel vermeld worden.

2 likes

Ik snap die hele geïntegreerde band trend niet. Is gewoon ellende. Kapotte veertjes in de sluiting, enorm moeilijk om een leren band te vinden ……O k het ziet er wel goed uit dat wel maar onhandig in de praktijk

De beste ontwerpen verdelen de meningen.

Buiten de McLaren F1 dan.

Ik heb een video gezien waarop de sluiting werd getoond, dus die komt er zeker.

Ik hou juist van die stijl, dus ik snap het heel goed :smile:

2 likes

33 likes

Oei, dan gaat dit een heel serieuze kanshebber worden!

3 likes

Op 1:05 zie je de quick adjust :+1:

7 likes

33 likes

@illewoare. Dank voor t delen. Alleen nu is de vraag is de JLC t dubbele zo ongeveer waard tov een Omega Aqua terra.

Eerste bron lijkt me watchuseek?

Maar de bracelet lijkt me tot zoverre briljant. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes