Wel bijna €15000, geen lume en wellicht in mindere mate belangrijk voor mij geen easylink achtig iets in de band.
Maar wat mij betreft toch wel DE knaller voor mij wat betreft w en w dit jaar.
En ja ik overweeg door te sparen maar als we dan toch even naar een Omega AT 38 gaan. Wel easylink in de band, lume en kost de helft…… Tsja. De AT is niet zo elegant en de bracelet zal minder zijn.
Dé release van de show.
Het feit dat JLC getuigt van de zelfbeheersing nodig om de kast te sparen van iedere vorm van overbodige tierelantijntjes en toch een ontwerp met sterke eigen identiteit neer te zetten, icm met een prachtige plaat en perfecte maten… Daarbij complimenteren de gekozen kleurstellingen het respectievelijk koele en warme karakter van het staal en goud.
Grote, grote klasse dit, voor mij.
Ik lees zoveel positieve reacties op de nieuwe JLC maar ik kan er niets aan doen, vind het werkelijk het meest zaaddodende ontwerp dat ik in jaren heb gezien
Het horloge doet me zoveel denken aan een Frederique Constantin, sorry maar ik vind het niet JLC-waardig….
Qua design is hij zeker simpeler dan een Royal Oak, Overseas, Nautilus, etc, maar dat vinden veel mensen dan weer juist fijn en mooi er aan. Qua style is het gewoon een JLC Master Control maar met integrated bracelet. Dus als je de MC niet mooi vindt, zal je deze automatisch ook niet mooi vinden denk ik. Ik vermoed dat deze in het echt je misschien een iets andere mening zal geven, want in de video’s zie je hoe mooi hij is afgewerkt. Op de foto’s is alles wat platter zoals altijd, maar hier helemaal.
Ik snap die hele geïntegreerde band trend niet. Is gewoon ellende. Kapotte veertjes in de sluiting, enorm moeilijk om een leren band te vinden ……O k het ziet er wel goed uit dat wel maar onhandig in de praktijk
Dat was een reactie onder een Youtube video denk ik. Ik heb zodanig veel bekeken dat ik het op den duur niet meer weet
Je hebt altijd de wet van de diminishing returns natuurlijk en JLC is altijd wel ambitieus met hun prijzen. Er zal vast met tijd wat korting te regelen zijn