Een Ingénieur Perpetual kost €44.100, dus competitief
De hands on video’s beginnen langs te komen. Heel mooi moet ik zeggen!
Precies. Die JLC’s zijn dus gewoon keurig geprijsd.
Nog beter:
De sunburst is niet voor mij en het gebrek aan lume tov mijn Ingenieur, maar ik vind het wel een heel geslaagde release. Ik denk dat die ook heerlijk licht gaan dragen! ![]()
@tompj helemaal jouw ding toch of niet?
Echt hele mooie beelden in deze video! Dan zie je toch wel hoe strak hij is afgewerkt. Dat komt op de product shots toch niet zo over.
Het was me niet eens zo opgevallen, maar het lijkt net alsof ze de uurmarkeringen weggesneden hebben uit de bracelet. En ook de center links lijken op de uurwijzers. Gewoon de dauphine look doorgestyled, beetje zoals Vacheron dat doet met hun Maltese Cross.
Maakt het toch wat mooier met dat soort details.
Dat is inderdaad de insteek van de band. Heel mooi gedaan ![]()
Die perpetual is echt perfect ![]()
Wbt dial wel. Ik trek die band slecht op een niet sportief horloge.
Denk dat ik ze op leer zelf mooier had gevonden.
Pfff. Ik dacht dat ik mijn lijstje had samengesteld. Komt JLC even hiermee.
Wel bijna €15000, geen lume en wellicht in mindere mate belangrijk voor mij geen easylink achtig iets in de band.
Maar wat mij betreft toch wel DE knaller voor mij wat betreft w en w dit jaar.
En ja ik overweeg door te sparen maar als we dan toch even naar een Omega AT 38 gaan. Wel easylink in de band, lume en kost de helft…… Tsja. De AT is niet zo elegant en de bracelet zal minder zijn.
Heerlijk dit!
Dé release van de show.
Het feit dat JLC getuigt van de zelfbeheersing nodig om de kast te sparen van iedere vorm van overbodige tierelantijntjes en toch een ontwerp met sterke eigen identiteit neer te zetten, icm met een prachtige plaat en perfecte maten… Daarbij complimenteren de gekozen kleurstellingen het respectievelijk koele en warme karakter van het staal en goud.
Grote, grote klasse dit, voor mij.