Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Ja echt een mooi ding. Maat helemaal top zo.

29 likes

Fijn dat je zelf al het argument hebt om de JLC te vergoelijken :crazy_face:

1 like

Prachtig. Nu nog even een rubbertje van JLC erop. Maar ik las ergens dat ook de l2l kleiner was?

IK zou het eigenlijk niet durven te zeggen…

1 like

Maar de JLC kost list gewoon t dubbele. Ik vind het misschien wel teveel geld voor staal :rofl:

1 like

Even wachten op de grijze markt.

Gaaf! Hij had van mij nog wel iets kleiner gemogen. In 38 was dit helemaal geweldig als sporthorloge.

1 like

Net weer terug van een servicebeurtje :sun_with_face:

8 likes

Ik ben heel benieuwd wanneer we deze in Nederland kunnen zien. In de JLC boutique in het buitenland is dat al vanaf dag 1 mogelijk, maar die hebben we helaas niet meer hier.

16 likes

Oef, mooi hè. Dit is wel heel geslaagd. Vind het na de iconische royal oak denk ik wel de mooiste integrated bracelet.

Het is jammer dat ze pas zo laat in de integrated bracelet curve komen met dit model. Anders had dit echt dezelfde status als de Odysseus kunnen behalen. Een succes dat ik JLC had gegund en waar ze naar snakken. Al is het gebrek aan zwembare waterdichtheid een grote belemmering in de huidige markt.

2 likes

En de prijs die ze vragen ook… Anders had dit zomaar mijn one-watch-collectie kunnen zijn met 100mtr water resistance… Maar helaas. Bedoel goud is duur. Maar €40.000,- duurder dan dezelfde stalen variant… Lijkt me overdreven…

1 like

Eens, maar dat is nou eenmaal wat merken vragen voor een gouden horloge list prijs.
Het is afgezet tegen gouden Rolex DD’s, speedmasters, etc wel in lijn qua prijs. En vergeleken met integrated bracelets (royal oak, 222, polo, nautilus, LF sport auto) valt de prijs zelfs mee.

100m WR had dit horloge wel een hoop meer potentiële geïnteresseerden opgeleverd