Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
![]()
In dit geval maakt me dat helemaal niet gelukkig… ![]()
Er staan vast nog genoeg mooie alternatieven in dat boek. ![]()
Oja hoor. Genoeg JLC.
Ja rechtsboven. Het is een rare combinatie met een horloge in deze stijl en dan een meteoriet wijzerplaat maar ook deze staat hoog op mijn lijstje van gemiste horlogekansen.
Ja het widmanstätten patroon. Kenmerkend voor een ijzermeteoriet.
Leuke video bij een JLC boutique:
De verkoper legt de historie en eigenschappen van veel modellen echt heel goed uit.
Producer Michael blijft een aparte vent, maar heeft leuke horloge video’s.
Ik vind het vaak wel geinig om te kijken. Inderdaad een paradijsvogel die Producer Michael maar volgens mij geen verkeerde vent.
Zijn video’s geven een leuk inkijkje in de wereld van de volledig over de top steenrijke Amerikanen en hoe losgekoppeld van de normale wereld zij leven.
Inderdaad een leuke video en tof om zoveel passie en kennis bij de verkoper te zien. Zo hoort het natuurlijk eigenlijk ook gewoon!
Lijkt op een museum
@YY77. Thanks a lot. Heb ik nog even tijd om door te sparen ![]()
Nu maar hopen dat t geen hype word en ik alsnog een halfjaar na september/oktober moet wachten om m te passen. Maar goed we hebben t wel over bijna €15000 dus t zal wellicht een beetje meevallen.
Edit: Die data gaan t m voor mij niet worden. Ik wacht wel tot dit najaar. Ben jij van plan wel te gaan? Zo ja ik hou me zekers aanbevolen voor je bevindingen.
Edit 2: Ik hou me er normaal gezien niet echt mee bezig daarom toch wellicht een domme vraag: Is dit standaard dat je een horloge voorstelt en dat er dan een pakweg 4-5 maanden tussen laat voordat die bij de reguliere ad’s uitgeleverd word? Lijkt mij voor een groot merk toch wel redelijk lang toch?
Ruim €14000 voor een stalen sport horloge… Koekoek
Ot
Heeft iemand iets gehoord van AD’s in Nederland die de prototypes gaan showen? Ik wil ze wel eens in het echt zien, maar in Nederland zijn helaas geen boutiques meer.
Net opgehaald bij een allervriendelijkste winkel in Den Haag. Uit 2020 met een volledige service van JLC en een nieuwe strap. Zeer blij mee. Hij stond al een jaar of 15 op mijn wensenlijstje.
Een tijdloze klassieker. Proficiat en veel draagplezier gewenst.
Ik ook!! Eind van het jaar wil een Premier kopen, maar naar het zien van deze foto’s lijkt me dit ook iets om te overwegen.
Gefeliciteerd, top aanwinst!
Prachtige aanwinst!
Prachtig, en absoluut tijdloos
Proficiat! Veel draagplezier! ![]()