Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Oef wat een machtig mooie kast! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Had ik noooooit weg moeten doen

4 likes

Nee, saffier krast minder dan de caseback. :slight_smile:

1 like

Helemaal gelukkig hier met de ex van @Gosz

43 likes

Prachtig :heart_eyes: Gefeliciteerd

:rofl:

Ik moest erg lachen om die laatste grap, maar hier stipt @RobinH wel het probleem aan wat ik zie met “dure toolwatches”. Die zijn belachelijk. Een compressor duikertje van 24.000 Euro moet wel heel erg goed z’n best doen om bestaansrecht te hebben naast een Baltic Aquascaphe dual crown of inderdaad een willekeurige Wolbrook.

Hij is dus wel mooi, en zo, maar op z’n hoogst 7500 Euro mooi, en dat is dan omdat er JLC op staat, zeg maar, want eigenlijk vind ik dit in het segment van 1000 tot maximaal eens 4000 thuis horen als het heel erg netjes af is gewerkt.

5 likes

:point_up_2:er zijn wel meer voorbeelden van overpriced modellen van bekende luxe horloge merken

2 likes

Nog altijd even verliefd op deze schoonheid.

30 likes

Prachtig :ok_hand:t3:
Veel draag plezier.
Ik wil ooit nog een keer de blauwe versie. :grin:

Mooi !

1 like

Gefeliciteerd, prachtig ook :smiling_face_with_three_hearts:! Heb er nog paar keer mee geflirt maar kwamen er niet helaas niet uit…

1 like

Heel mooi op die band en de maat ziet er perfect uit. Medium? :blush:

Die Fagliano banden zijn geweldig, helemaal voor de lente/zomer. Dit is de Large variant maar valt helemaal goed bij mij.

1 like

19 likes

Zomergevoel hier met jeans bandje, fagliano even in de kast met dit weer

21 likes

Prachtig horloge en bandje.

Die grijze wijzerplaat gaat van donker tot licht afhankelijk van de lichtinval. Echt fantastisch!

28 likes

Eindelijk kan ik nu ook iets posten :slightly_smiling_face:
Nieuw hier en nieuw om de pols…

46 likes

Heel mooi, geniet van deze prachtige aanwinst Oskar!

1 like

Is dit de nieuwe blauw/grijze? Prachtig! :smiling_face_with_three_hearts: