Dan zeker de JLC nemen. Mijn idee hé. Een datum is toch zo handig
De JLC is voor mij de topper. Ingetogen stijl is niet te overtreffen.
JLC no contest! Die gouden wijzers en uurmarkeringen op die Glahütte, brrr…
- JLC
- Glasshüte
Alstu
hij sorteert alvast voor
De jongen heeft smaak!
De JLC. Deze is wat mij betreft verfijnder en eleganter dan de Glashütte, vooral door de scherpere lijnen denk ik.
Heb de JLC gehad met de zwarte wijzerplaat. Schitterend horloge, absolute aanrader.
Je kunt ook naar de vorige versie zoeken van dit horloge, die is 39mm ipv 40mm en heeft niet zo groot automatique op de wijzerplaat staan. Dat vind ik zelf erg mooi.
Volgens mij is het inmiddels al volledig duidelijk. Maar toch nog even voor de driedubbele duidelijkheid: JLC
Hartelijk dank voor de duidelijke uitkomst: Jeager leCoultre dus.
Zeker de JLC. Ook iets sportiever. Gewoon een mooi ding.
Zelfs als bescheiden ('54 Memovox) JLC eigenaar zou ik hier neigen naar de Glashütte. Puur op looks. Qua uurwerken zit je in hetzelfde “level”. De JLC hier is mooi hoor, maar geen eye-catcher.
Zo, even vorige post wegdoen. Contrast op telefoonscherm geeft gare illusies.
Absoluut.
Hee, die heeft ook geen dauphiné wijzers. Nice! Veel eleganter.
Het is tenslotte je enige pensioen, wat je tekort komt gewoon aan de baas vragen of hij wil bij leggen

Ik heb de indruk dat de keus al min of meer gemaakt is, maar - vanuit mijn ervaring als JLC-bezitter en mede-pensionado - kan ik de Master Control van harte aanbevelen. Voor mij was ook het understatement een criterium. Overigens heb ik bewust gekozen voor een ouder model, dat is nl. 37 mm.
Ook erg mooi.
Oei, de Lange is heel erg mooi. En ook erg boven budget geloof ik😬
Ook zo sportief als een huifkar in een F1 race natuurlijk. Maar wel heel mooi als je de stijl kan smaken.
JLC !