Jaeger-LeCoultre Reverso

Vandaag mijn nieuwste aanwinst én zeer lang gekoesterde wens op wezen halen.

Hier zijn ze dan, de foto’s:

een mooie omdoos van JLC-

dekseltje eraf en we zien nog een doos-

onder dat doosje liggen de garantiekaart en handleiding-

en ondertussen maar weer ff dat binnenste doosje gepakt, wat zou erin zitten?

áh, kijk nou, de Reverso-

Zo, dat was 't weer ff. Mijn motivatie voor dit horloge en ervaringen tot zover volgen nog. :smiley:

mooi horloge, maar een reverso kun je toch kantelen ? zoveel foto’s en niet 1 van het reverso principe :wink:

veel draag plezier

joost

echt een mooi ding!!! Maar hier ook ff, stel scherp op het horloge en niet op de achtergrond :smiley:

Mooi, gefeliciteerd, veel draagplezier

groeten,

Mooi en stijlvol.

seamaster Schreef:

mooi horloge, maar een reverso kun je toch
kantelen ? zoveel foto’s en niet 1 van het reverso
principe

veel draag plezier

joost

Hier dan, speciaal voor jou. :wink:

Fraai horloge, behoort ook tot de klassiekers.
Ik hoop alleen wel dat deze je wel voor langere tijd kan bekoren…

O ja, fraai steentjesmotief op de achterkant :wink:

jaap-wim,

bedankt , de achterkant mag er ook wezen, ik zag in de folder dat je er allerlei gravures in kunt laten zetten, is dat geen optie ?
en ook meteen mooi een wrist shot en rechts dragend , met een reden ?
ik vroeg me al af, hoebreed je plos zou zijn omdat je altijd naar toch redelijk kleine klokjes kijkt, het horloge staat goed op de pols (tu)

joost

Fraai hoor, Jaap Wim. Ik zou 'm NOOIT meer weg doen! Trouwens een subtiel plaatje die met de baksteentjes.

Veel plezier er mee.

Gr., Mark

Bedankt allemaal. Ik ben idd rechtsdragend, gewoonomdat ik dat fijner vind, geen speciale reden daarvoor.

Een gravure kan idd ook, maar dat doe ik liever niet, kan je er namelijk niet meer uit krijgen. Ik heb wel eens een andere rotor laten maken voor die van der Klaauw, maar dat is gewoon een kwestie van rotor omwisselen, een gravure is toch iets blivends. :slight_smile:

mooie klassieker jaap-wim !!!
kan je nog wat meer vertellen over het uurwerk

Heet fraai, geniet ervan en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

ERRUG mooi !!! (tu)

Een ware klassieker. Vind de reverso een heel mooi horloge en perfect afgewerkt.

Vind 'm wel erg conservatief en ook het formaat niet helemaal aansluiten. Lijkt me geen blijvertje. Iig vpe.

Ik ben dan ook heel erg conservatief en behoudend, wat heb je nou aan modegrillen. :slight_smile:

Wat de maat betreft zit ’ ie prima, dit is de kleinere versie, de GT of Duoface was helemaal te groot.

Zo te zien op het wrist shot is dit een goeie maat voor jou, Jaap-Wim :)en zeker een mooi klokje (tu)
er zijn hier al vele malen discussies geweest over diameters van horloges, ik persoonlijk vind dat een klokje goed passend moet zitten om de pols van de eigenaar, en het moet ook goed ogen.
zie forummers met polsen als boomstammen en hele kleine horloges, nwa dat gaat dan nog, maar omgekeerd,en wat ik dus echt lelijk en potsierlijk vind, smalle polsjes met klokken van 45mm en meer.
de lugs steken aan de bovenzijde en onderzijde van de pols gewoon uit. :frowning: en dat vind ik dus gewoon een raar gezicht )
groet, André

Heel mooi veel draagplezier.

Groet Peter

BEdankt nogmaals allemaal. Ik gniet er nog steeds van en het genoet wordt steeds groter en groter, ik heb ook al bestloten wat mijn volgende aanwinst wordt. :smiley:

Prachtig Jaap Wim. Ik wil er ook nog eens één… Maar hoe vaak heb ik dat net al gemeld :smiley:

Deze misschien ?

Ik weet de prijs niet, maar zal wel een paar centen kosten :slight_smile:

groet, André