JAHOE GEWONNEN; binnenkort de HF loting!!!

Gefeliciteerd na deze marketingcampagne!

1 like

gefeliciteerd :smiley:

1 like

Lekker man @anon53002072EV!! :ok_hand:
Ondanks dat ik geen #Instagedoe heb, wel met 7 mailadressen gestemd… de nieuwsbrieven stromen binnenkort weer binnen. Gelijk weer afmelden dan maar! :wink:

1 like

Persoonlijk zou ik er niet trots op zijn op deze manier te moeten winnen.

2 likes

Fijn om te weten :+1:

Terug on topic: zie ik daar op de kroon de reflectie van de fotograaf, hurkend de winnende foto nemen?

2 likes

Ik snap je punt. 1 stem per persoon. Je kan in principe 1000 emailadressen aanmaken en blijven stemmen. Sommige hebben wel 7x gestemd. Maar het is hem blijkbaar gegund. Ik heb wel eenmalig gestemd maar doe in het vervolg niet zo snel meer mee nu ik weet dat het er zo aan toe gaat. #spamweek #allesomtewinnen #stemtzelfopmooierefotos

2 likes

Gefeliciteerd! Well played

1 like

Goed zo, ik juist wel.
Dit is de weg van een open insta/facebook wedstrijd en dus dit is de manier waarop je hem moet spelen.

Goed gespeeld, goed gewonnen. HOPPA.

Dank iedereen. Dank.
Ik vind het zo geweldig leuk dit.

10 likes

Echt heel gaaf.
Maar ik snap niet dat mijn drie foto’s niet mee hebben gedaan. Was er een bepaalde tijd waarop je kon insturen?

1 like

Gefeliciteerd met je plug-campagne

Maar jeetje, echt ja? :smile:

1 like

Geen idee…
Ik kreeg mail of ik oa de gewonnen foto wilde mailen om mee te doen.
Verder kon je met een bepaalde # inschrijven.
Als je een privƩ account hebt dan werkt het iig niet.

1 like

Is de Oris al binnen? :champagne:

1 like

vandaag komt de officiele uitslag binnen.

Oris medewerkers mogen ook nog stemmen, daaruit komt de absolute winnaar tevoorschijn.

Maar mijn doel is wel bereikt en daar super blij mee.
De open stemronde gewonnen!

10 likes

Dus nog even spannend!

1 like

Geniet er van!

1 like

Kewl!

serieus? dit voelt niet zuiver…

3 likes

Eigenlijk is er een Jury die uit de top 5 foto’s (qua stemmen) de top 3 gaat samenstellen.
Er worden verschillende prijzen toegewezen aan de top 3 van de Jury en aan de top 3 van de ā€œopen stemrondeā€.
Die laatste is inderdaad gewonnen door @anon53002072EV en de uitslag van de Jury is er dus nog niet…

Ze maken het inderdaad lekker spannend!

4 likes

Zuiverder dan zoveel mogelijk social media kanalen aanboren. :wink:

6 likes