Het is je gegund! Wat betreft de kritiek op jouw lobby, ik denk niet dat anderen dat niet hebben gedaan. Als er 1 iemand tussen had gezeten met een instagram pagina van 15.000+ volgers had je al af geweest.
Erg benieuwd naar de Oris uitslag zelf.
Het is je gegund! Wat betreft de kritiek op jouw lobby, ik denk niet dat anderen dat niet hebben gedaan. Als er 1 iemand tussen had gezeten met een instagram pagina van 15.000+ volgers had je al af geweest.
Erg benieuwd naar de Oris uitslag zelf.
Mmm dat lees ik hier eigenlijk niet hoor. Iedereen gunt het @anon53002072EV wel denk ik. Is ook een prachtige foto!
Zeker wel. Meerdere deelnemers hebben hun social media gebruikt. Oris heeft dit ook aangemoedigd want daar is het ze natuurlijk om te doen.
vooral dat.
Daarnaast, was het ook nog eens super leuk om de strijd aan te gaan via deze manier.
Het ging best lang nek aan nek, wij hadden de laatste adem.
Ik heb wel een beetje het gevoel dat we het echt samen gedaan hebben en dat is iets moois.
Hoop ik van niet. Een lange adem, ja!
Lol⦠geen idee hoe dat zo gekomen is⦠haha
Welcome to 2019
Ik vind het juist mooi, dit is de nieuwe wereld waarin wij leven. Gewoon meebewegen lijkt mij de beste manier om ermee om te gaanā¦
āIf you canāt beat them join themā of iets vergelijkbaars
Gefeliciteerd! Heb ook op u gestemd.
Voor mij is het echter geen aanleiding om de Oris winkel te gaan bezoeken, laat staan zo n horloge aan te schaffen
p.s. de H.F loting? daar pas ik natuurlijk ook voor.
@anon53002072EV Gefeliciteerd met het winnen van de open ronde.
Besides: marketing jongens blijven voor mij vreemde vogels. Nu hebben er heel veel mensen gestemd die totaal geen interesse hebben in horloges -laat staan een Oris- doe nu de naam Oris (her)kennen als horlogenaam. Lekker boeiend.
Van harte Proficiat, @anon53002072EV !! Je hebt het DIK verdiend te winnen !
Mijn stem heb je, @anon53002072EV Want welk een toewijding aan dit mooie project man !
Wanneer ik mijn familie zal hebben gevraagd, komen er wellicht 14 stemmen bij, I do hope so.
Want ik heb diep respect voor de manier, waarop je jezelf hebt āengaged on this not unknown,
but totally awesome journeyā, at warp 7 !
Jouw foto is āthe bombā voor de HF 2019 Watch !
Beter laat dan nooit.
Man, krijgen we dit soort berichten nu ook al op HF?
Ik denk niks⦠niks gehoord iig.
Je wordt wel genoemd als "Consolation"
En het rare is dat bij de voting de plaats 2 (Oris bij de Porsche pook) nu als 1e genoemd wordt terwijl jij meer stemmen had.
Beetje raar dit.
Godsamme, wat een rukkers.
Wank-a-doodle-doo
Wel een plekje in de kalender maar die pookfoto als winnaar?! Hoezo??? Je hebt meer dan 100 stemmen meer! En ik begon Oris net een beetje te waarderen. Was voor mij redelijk onbekend. Rukkers inderdaad. Het schoolvoorbeeld hoe je NIET een social media campagne moet opzetten. Als we nu allemaal even ons ongenoegen laten blijken ā¦
Ik koop nooit meer een Oris!
Wat een anticlimax, dit