WTF ??? Dit gebeurt niet ècht…
Pak de hooivorken
Ja maar dat wordt toch ook gewoon uitgelegd : je hebt de open stemronde (wij dus), en daarna een jury van Oris zelf. Die bepaalt het uiteindelijk. Heel moeilijk is het eigenlijk niet
Gaat toch heel vaak zo?
Nou, van mij kunnen ze de ploris krijgen !!!
Mijn tractor loopt.
Wacht even, ik krijg mijn toorts niet ontbrandt
Zou kunnen maar dat zie ik nergens staan
Om iets te kunnen horen, moet je wel weten waar je oris.
Padaboem!
Hmmmm daar ga ik eens een nachtje over slapen.
Ik vind van wel, maar dat staat volledig los van deze wedstrijd!
Klopt.
Even dit.
Dat bandje heeft hij eerlijk gewonnen plus het is @Chillekasper absoluut ook gegund.
Dus die is van hem en blijft van hem zonder enige twijfel.
Voor mij.
Ik heb echt genoten van de wedstrijd en van hoe we tot de winst in de open ronde zijn gekomen.
Daar alleen al ben ik oprecht super blij mee en trots op. Dank daarvoor nogmaals.
Het was super leuk en wat ik wilde bereiken is bereikt.
De rest. Wel/geen prijzen boeien mij echt geen ene flap.
Vind wel jammer dat die schakelpook gewonnen heeft in het vervolg verhaal. Er waren vele mooiere en meer Oris herkenbaar foto’s ingezonden dan deze.
Maar goed, ik was en ik is er nog steeds blij mee hoe alles gegaan is.
Tsja triest van Oris als dit zo gaat.
Schrijf dan geen wedstrijd uit waarin je publiek vraag om te stemmen als je daar vervolgens niets mee doe.
Hier staat het inderdaad in het regelement:
Mozaiek’s price is een ‘oris watchstrap replacement tool kit’
en de winnaar van de stemronde wordt door Oris geselecteerd uit de top 5 deelnemers met het meeste stemmen, snap ik ergens wel, maar aangezien er twee wedstrijden zijn waarvan een puur door Oris beslist wordt, zou ik de andere puur door het publiek beslist laten worden…
Ja horis even, het is gewoon een schande !
Iedereen hier weet dat hij dooris.
Onbegrijpelijk dat die pookfoto ineens vooris…
Zelden maak je een streek mee die zó gooris !
Dit klinkt als een soort stok achter de deur houden. Oris wilt eigenlijk niet het volk laten beslissen. Lijkt net op onze politiek.
Echt he !