Jajaja....eindelijk....JAAAA

De Seiko SNKF05, ofwel de blauwe BFS…na een tip van forumlid Guido…

HIJ KOMT ER AAN, HIJ KOMT ER AAN…!

Helemaal blij, als hij er is volgt een reportage.

Welterusten allemaal…

Dick

Top (tu)
Leuk voor je!
Ik ben benieuwd naar de foto’s …

Pieter.

Alvast gefeliciteerd Dick, met deze bijzondere Seiko!

Alvast prociat! Geniet van de voorpret, en van het moment dat de deurbel gaat (héérlijk moment toch?)

veel voorpret!

Gefeliciteerd, blijft een moeilijk verkrijgbare serie. Nog steeds blij met mijn zwarte versie.

De broertjes wachten ook vol ongeduld…X(

Dick

Benieuwd naar je eerste indrukken!

Ik ben ook benieuwd, wanneer verwacht je de BFK…?

Mooie review en foto met zijn broertjes :wink:

Gr.

Guido

En daar is hij dan…

Met DHL, vliegensvlug geleverd uit Italië. Voor mij best enerverend, handelen met Italië staat nu niet echt te boek als echt veilig. Maar deze Ebayer had een goede reputatie, sprak/schreef een mondje Engels en verzond met DHL en niet met de Italiaanse posterijen…voor mij genoeg om het te proberen, want ik was al meer dan een jaar naarstig op zoek naar dit model…

Met goed gevolg. Vandaag geleverd, in onberispelijke staat, prima verpakt…

Voorzien van stalen band. Aangezien ik die van de BFS niet daverend vind, gelijk gewisseld met een leren band die ik nog had liggen. Niet ideaal, maar dat geeft weer gelegenheid het Net af te stropen naar bandjes :wink: De BFS met zijn lug-afstand van 24 mm hoort voor mij gewoon op een lekker dik stuk leer.

Verder kwam de klok met doos en omdoos in uitstekende staat.

En daar is hij dan, de langverwachte blauwe…niet zo duidelijk zichtbaar op de foto, maar de wijzerplaat heeft een mooie, ingehouden Sunburst, en de kast en glas zijn zo goed als krasvrij. Prachtig toch, die overgangen tussen mat en glimmend. Persoonlijk vind ik de BFS hierdoor zeer geslaagd.

Nogmaals, met het bandje ben ik nog niet helemaal tevreden, heb inmiddels een donkerblauwe Nubuck besteld bij TWB, maar met de klok ben ik zeer content.

Hier ga ik eens ongegeneerd van genieten, want de zoektocht heeft lang genoeg geduurd…
Nogmaals mijn hartelijke dank aan Guido voor de tip. Als ik ooit…(tu)

Groet,

Dick

Dick V Schreef:

En daar is hij dan…

proficiat!

Logie Schreef:

Alvast prociat! Geniet van de voorpret, en van het
moment dat de deurbel gaat (héérlijk moment toch?)

+1

Dick V Schreef:

En daar is hij dan…

Mooi hoor, Dick! Nogmaals gefeliciteerd! Vind vooral de kast van dit model erg fraai. En zo in blauw vind ik 'm ook erg geslaagd!(tu)

Prachtig machientje :}

en succes met de nieuwe Nubuck
ik vind deze band ook niet slecht alleen die blauwe
stiksels is misschien nét ff te veel blauwig ?

fijne dag

Gerard.

Mooi hoor!
Veel (draag)plezier ermee

Ander bandje gevonden…

Dick

Dick V Schreef:

Ander bandje gevonden…

http://i4.photobucket.com/albums/y149/Zetter/Horlo
ges/44ECFA3F-4A89-457D-A16D-C651FA9A0B58.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y149/Zetter/Horlo
ges/2F0FAA02-AC59-47B2-A90F-3E36D353B637.jpg

Dick

En wat is ie mooi! De mooiste van de BFS wat mij betreft. Leuk bandje trouwens. Veel plezier Dick … genieten :slight_smile:

Graag gedaan, ziet er prima uit!!!

Nu genieten van deze BFK, veel plezier ermee.

24 vind ik ook breed voor staal, maar maak eens een foto met originele band :).

Niet de nieuwe, maar de grijze BFS op staal, om je een indruk te geven.

Het is gewoon te veel staal…bovendien niet van bijzondere kwaliteit. Geen massieve eindstukken, bijvoorbeeld…

Dick