Jakko

Horloge overgenomen van @Jakko. Snel.tot een prijs gekomen en snelle.nette afhandeling. Aanrader!

1 like

Afgelopen week kreeg ik een pb van Jakko. Hij deed een bod op mijn horloge en we werden het direct eens. Alles zoals afgesproken geregeld. Prima zaken doen met @Jakko !

1 like

Precies zoals hierboven al staat eigenlijk… snelle deal met @Jakko en goed geregeld allemaal! Aanrader om zaken mee te doen!

Dank zij Jakko toch weer een SKX aan de pols; snelle duidelijke communicatie en dito verpakking en verzending. Kortom; aanrader! :+1:

@Jakko heeft een watch winder overgenomen. Snelle betaling en een soepele deal.
Tot de volgende keer bedankt.

Gr Bram

Ik heb een sarb035 overgenomen van Jakko. Goede en vlotte communicatie. Bedankt Jakko! :+1:

1 like

@Jakko heeft van mij een horloge overgenomen.

Snelle communicatie en rap een goede deal kunnen sluiten. Aanrader!

Onlangs van Jakko een amper 1 maand oude Steinhart GMT overgenomen in MINT conditie voor een super prijs waarvoor mijn dank.
Snel verzonden, goede communicatie, goed verpakt.
Een aanrader om zaken mee te doen !

1 like

SARB017 overgenomen van Jakko. Was in nieuwstaat en hij had er een extra stalen band bij gedaan. Top! Van eerste contact tot ontvangst binnen een paar dagen. Sneller kan niet en goed verpakt ook! Fijne communicatie. Als je iets van Jakko wilt overnemen… Niet twijfelen maar doen!

1 like

Prachtige Steinhart GMT overgenomen van @Jakko. Zat zo ontzettend goed verpakt, je kon erover heen rijden en dan zou de inhoud nog niet beschadigd zijn. Horloge in superconditie. Absoluut perfect! :+1:

1 like

Forumlid @Jakko heeft van mij een Certina DS-horloge overgenomen. De transactie en communicatie verliepen uitstekend! Bedankt, Jakko en wellicht tot een volgende keer!

Een horloge van @Jakko overgenomen. Goede communicatie en snelle verzending, horloge voldeed prima aan de omschrijving. Nogmaals bedankt!

INOX verkocht aan @jakko, alhoewel uit mijn kant mijn advertentie lichtelijk te kort schoot (buitendoos was beschadigd) reageerde jakko zeer sympathiek. De betaling was nog zeer snel overgemaakt. Communicatie was snel en duidelijk. Hij stelde me zelfs gerust. Allemaal top! :+1:

1 like

Fijne forum gebruiker! Heeft mijn Aquaracer overgenomen, gezellig zitten babbelen over de hobby en andere dingen.
Aanrader!

1 like

Prima afhandeling, alles zoals beloofd en zeer degelijk verpakt. Ik ben erg tevreden.

1 like

Vandaag een SKX 007 binnen gekregen van @Jakko
Jakko verstuurde op goed vertrouwen het horloge al voor het geld op zijn rekening stond. Horloge kwam prima verpakt en zoals omschreven in nette staat aan.
Bedankt voor het vertrouwen en de fijne deal!

1 like

Horloge verkocht aan @Jakko. Zeer vlotte communicatie en afhandeling. Prima ervaring!

Horloge verkocht aan @Jakko.
Prettige deal! Ik weet zeker dat je er erg veel plezier van gaat hebben. :sunglasses::+1:

1 like

Prettige deal met @Jakko gesloten. Goede communicatie en vlot betaald. Aanrader dus :+1:

Jakko had gevraagd om een demagnetizer via het lichtblauwe gedeelte. Deze had ik nog liggen.
Jakko is tijdens het mooie weer naar Twente afgereisd om 'm op te halen.

Prettig gesprek, leuk gezelschap, aangename deal!
Wellicht tot een volgende keer @Jakko

1 like