James Bond No time to die Omega

De kleur van het lume refereert naar een tijd dat Bond nog een Sub droeg. :upside_down_face:

Mesh band niet helemaal mijn kopje thee, maar op Nato past het beter. Maar wat een prijs :confused:

8 likes

Ik vind het erg mooi, maar ik houd niet van die 007 elementen erop.

1 like

Heerlijk zo!

Ik vind hem wel geslaagd eigenlijk. Vind hem alleen pokkeduur. Zou niet weten waarom hij bijna 4k duurder moet zijn dan een normale Seamaster (list 4900 euro). Zo heel veel is er specwise niet anders. Daarnaast is het de tweede 007 limited in een paar maanden tijd. Ik ben beetje limited edition moe. Doe mij maar de normale tijdloze versie. Overal dat 007 op geklat is niet echt mijn ding. Desalniettemin zit deze versie wel gaaf uitā€¦

Toch blijf ik bij mijn vorige generatie Seamaster. Mijns inziens de mooiste ooitā€¦:yum:

14 likes

4K duurder is wel veel, maar het belangrijkste verschil is dat deze volgens mij titanium is. En dat 007 overal op valt wel mee met deze laatste, staat alleen op de achterkant dacht ik.

2 likes

Iedere keer als ik een foto van deze zie doet het een beetje pijn dat ik hem niet meer heb.
Dat nieuwe heliumventiel vind ik ook niet mooi. Denk altijd aan een dopā€¦

2 likes

De nieuwe schijnt overigens geen limited edition te zijn, aldus Fratello Watches.

Ze zouden dat helium ventiel beter gewoon afschaffen. Als je hoort wat voor niche duiker je moet zijn om dat ooit nodig te kunnen hebbenā€¦

1 like

En hoe bedien jij dan je laser en laten je de bommen ontploffen?

image

6 likes

Ben benieuwd naar meer fotoā€™s! Heel mooi zo te zien.

De broad arrow is volgens mij een soort wijzer op een Speedmaster. Het merkteken van het Engelse leger is een thin of fat-arrow. Overigens heeft dit teken voor zover ik weet nooit op een issued Seamaster gestaan, wel op de dirty dozen uit 44 en RAF uit 53. De meeste issues seamasters hadden wel een omcirkelde T voor Tritium. Wat mij betreft hadden ze die hier toegepast met de T voor Titanium. Dat is historisch accuraat met een knipoog :wink:

1 like

De Seamaster 300 in Titanium kostte ook al ā‚¬7300 dus het gebruik van materiaal zal er wel voor iets tussen zitten. En het is geen limited edition, wel een 007 edition.

Dat is inderdaad ook altijd mijn afkeer bij deze horloges. Gelukkig hebben ze het bij deze niet te ā€˜bondā€™ gemaakt.

9 likes

Het blijft inderdaad binnen de perken, maar het zou mij wel weerhouden bij het aanschaffen.

1 like

Dit bedoelde ik:

2 likes

Geslaagd. Helemaal als je het vergelijkt met collabs die sporters met Tag Heuer doen. Maar dit is mijn persoonlijke mening. Maar die prijs is behoorlijk hoog.Ik las dat Daniel Craig de eerste bond is die aangehaakt is bij het design.

1 like

Wat heb je nou aan een tijdloos horloge?

7 likes

:joy:

Weer huilen zul je bedoelen :wink:

3 likes