James Bond vers uit de doos

Voel me vandaag een beetje Sean Connery met mijn nieuwe Submariner no date. Als iemand hem wil moet hij snel zijn, als ik er nog 10 keer naar heb gekeken moeten de stickers er gewoon af.

11 likes

Mijns inziens de mooiste versie, stickers er af en vrolijk van genieten!

Fraai!

Sean Connery zou daar niet aan twijfelen, die stickers eraf, en dragen die hap!

Wordt morgen een lastige keuze bij het opstaan…weet niet of me dat gaat lukken. Ik voel me vandaag even heel bevoorrecht.

4 likes

Poeh, allebei mooi. Ze zijn in elk geval verschillend genoeg om mee af te kunnen wisselen.

Stickers er af en dragen! Zeer mooi allebei.

Mooie topic titel ook. James Bond is altijd vers uit een doos.

2 likes

Woww de mooiste Submariner. De no-date. Maar das logiesj

Dragen die handel!

Lijkt meer een verkapt verkoop topic dit. Hij biedt die submariner ook al aan in een ‘gevraagd’ topic.

7 likes

Santa,

Als ik HIJ ben doe je me misschien toch iets tekort. Je reactie lijkt meer op verliezen als twee lichaamsdelen op tafel worden gelegd en de ene blijkt langer dan de andere. Wat mij betreft geef je leuk commentaar en anders niet, ik heb je volgens mij nooit iets aangedaan toch?

Als je door de regels heen had gelezen had je wel gesnapt dat het horloge helemaal niet te koop is maar bedoeld om te dragen. Het doet echter even pijn om de stickers van een nieuwe Rolex af te peuteren. Moet je ook eens proberen:-)

Aangezien je de sub gewoon aanbiedt in een gevraagd topic zijn je intenties duidelijk.

Ik heb wel vaker stickers van een sub afgepeuterd. Vond het niet zo speciaal. Of bedoelde je die opmerking uit de hoogte?

10 likes

Ik zou de Sub houden en die andere waar de cijfers verkeerd om zitten retour doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je hoeft helemaal niet tussen de regels te lezen om te zien dat het horloge wel te koop is :joy:

En

On topic. Dragen. Super mooi!

1 like

Uhm :thinking:

2 likes

Of dat je je James Bond voelt, op je pols kijkt en het blijkt een Omega.

5 likes

Geniale zin, toch ? :joy:

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een gezaghebbende aanwinst!!
Veel draagplezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Zie dat je met de BOND-kenners wil meepraten…

read more carefully little grasshopper; SEAN CONNERY is niet de man die je op het kiekje hebt staan. Wel zo’n 60 jaar geleden had Bond nog nooit van een Omega gehoord en droeg zeker in het begin een Rolex Submariner die er in die tijd nog niet met datum was. Pas in 1995 droeg PIERCE BROSNAN zijn eerste Omega en wel een Seamaster quartz.

Als je al reageert omdat je het beter denkt te weten is het handig om je feiten op een rijtje te hebben. Ik hoop dat je er iets leuks mee doet:-)

1 like