Zodadelijk op NatGeo (20:00)
Daar ga ik maar eens voor zitten!
Zodadelijk op NatGeo (20:00)
Daar ga ik maar eens voor zitten!
Veel plezier
Enjoy
Geniet ervan. Dan ga ik even m’n stoepje aanvegen.
Of zoiets.
Volgens mij hoorde ik iemand lachen!
Geweldig! Hij had een Rolex gemonteerd aan een robotarm en ging op 11.000 meter diepte kijken of hij nog tikte. Ja hoor, hij deed het nog perfect. Dit is toch geweldig.
Tsjonge inderdaad 't is wel een knap staaltje techniek…1100 bar druk op de klok en geen krimp
Nee bizar he! Hij was zelf ook verbaasd haha.
Ik heb het gemist… Was dat een standaard Rolex of die ene gekke met die halve knikker als glas?
Kan ik mij indenken Nu nog ff de helium escape valve testen…razendsnel terug naar de oppervlakte met die klok…zien of dat nog leuke taferelen oplevert
Arm deed het niet meer, 3 motoren deden het niet meer. Noodzak los gesneden. En nog steeds zo kalm blijven. FF vakje aankruisen “geschikt”!
Zal de klok eerst in een duikklok gebruikt moeten zijn.
380gram schoon aan de haak? Je mag wel meteen beginnen met anabolen slikken…
Dat zou ik ook durven, met andermans Rolex
Dat ding is gecertificeerd? op 12000 meter dus dan is 11000 nog niet zo heel spannend toch of mis ik iets?
Je mist niets, maar verdomd sexy is het wel
Ja, je mist het feit dat niemand ooit zo diep was geweest. Hij heeft namelijk records verbroken die dag. Neem aan dat Rolex niet letterlijk 12.000 diep is geweest om het horloge uit te testen.
Dat kan technisch gezien wel, maar de natuur is niet geschikt. Ik meen dat hij op het diepste punt ter aarde zat.
Ps. Rolex test alles +25% Een sub moet ook tot 375 m kunnen.
IN de duikboot denk ik dat een gewone casio ook had gekund, daar binnen wordt je niet aan die druk onderworpen.
Daarbuiten heb je inderdaad niet veel aan het standaard spul. Het helium ventiel helpt daar trouwens ook niet, die Rolex wordt er niet blootgesteld aan helium zoals in een duikerklok.
Als ik goed zag, ging hij ook met een vaart omhoog, moest toch niet decompresseren.