James DB10 watchstraps

Gisteren kwam de handgemaakte vintage Tag Heuer stijl band van James binnen. De kwaliteit van het leer en de afwerking van de band is ronduit schitterend. Ik kan me niet herinneren ooit dergelijke kwaliteit leer in handen te hebben gehad. Ook niet tijdens mijn ‘drooling avonturen’ bij de juweliers.

James had zich wel enigszins vergist in de kleur. Chocolade bruin in plaats van cognac. Staat gelukkig verrassend mooi, zeker voor in de winter dus ik hou de band even goed. De cognac kleurige wordt binnenkort alsnog geleverd.

Staat goed idd!
Je bent wel erg blij met dit horloge he :wink: zie er regelmatig fotos van voorbij komen! Goede aankoop geweest dus!

Haha inderdaad de favoriet. Ben er super blij mee en kon me eigenlijk niet voorstellen dat de vorige eigenaar hem weg deed…:wink:

Ook is mijn (toch al niet zo grote) collectie door wat geflipper behoorlijk ingedikt dus er is momenteel niet veel concurrentie :smiley:

Daarbij loop ik er als organisatie adviseur doordeweeks netjes gekleed bij waardoor de andere horloges meer in het weekend (en dus wat minder) worden gedragen. De Tissot is dus mijn grote doordeweekse vriend, samen met de Certina DS Action chronograaf. Maar ja nieuwe klokjes draag je soms wat meer haha!

Maar als deze Duitse piloot geland is, zal je die ook veel langs zien komen…

Proficiat! De gaatjes staan m goed.

Even een wat betere foto van de straps van James:

1 like

Mooie banden… maar persoonlijk zou ik stiksels langs de randen willen zien bij deze banden…

Dat was ook aanvankelijk mijn idee. Maar James gaf aan dat het dan wel een erg drukke boel zou worden met de gaatjes er bij.

Heb ik maar naar geluisterd :wink:

tja… daar heeft ie een punt… maar toch… vind ik dat persoonlijk wel weer mooier… zo zie je maar weer… :slight_smile:

er is enorm veel moois te vinden

horloges, bandjes, watchboxen, watchrolls, attributen om je horloges mee te fotograferen…

je bent nooit uitverzameld en gezocht, gelukkig maar :slight_smile: