Jammer he?

Van zo’n merk …

Gelukkig maar 28 stuks …

Oh…28 stuks maar,
dan kunnen ze allemaal in dezelfde kliko.

2 likes

je moet het zo zien, er zitten best strakke elementen in de wijzerplaat :smiley:

2 likes

Ik vind hem wel mooi. :blush:

de Tijger toch ? die Tijger ansich is best mooi gemaakt :smile:

Het is totaal niet mijn ding. Net als de RM Fleur, verschrikkelijk lelijk horloge maar het uurwerk en de techniek is briljant.

Ik zou 'm dragen. Gewoon, in een gekke bui. Met dat iets te wild geruite jasje, of met die instappers met kwastjes of met die broek in dubieus bruin/rood. Niet dat ik ook maar één van deze kledingstukken heb. :sweat_smile:

Eerlijk is eerlijk, op dat beest na een best geslaagde regulateur (soort van). Misschien met een subtieler ontworpen beest?

1 like

Walgelijk! Meer zeg ik er niet over…

1 like

De kroon is wel mooi…

1 like

Beetje ‘kitscherig’, maar niet heel opzichtig horloge.
Maar past inderdaad niet bij een dergelijk merk.

Wel een mooie band.

Ko

Waarom een tijger?? Ik snap het gewoon niet…

1 like

Gericht op de Chinese nouveau riche? Ik vind het persoonlijk helemaal niks.

Misschien heeft het te maken met chinese astrologie? Het jaar van de tijger?

Ik vind hem wel mooi. Niet als eerste en enige horloge, maar wel als 4e of 5e of 6e :stuck_out_tongue:

Mijn dochter zou er heel erg blij mee zijn… ze heeft iets met tijgers :smile:

Ach ieder zijn lol, het is in ieder geval een horloge waar met aandacht aan is gewerkt. Als er geen vraag naar zou zijn dan zouden ze het echt niet doen…

Kitsch, kleinburgerlijk, zomaar termen die in mij opkomen bij het zien van dit horloge. Maar smaken verschillen, een ander kan hier best enthousiast van worden, en daar gaat het om.

Nou, ik vind het wel slim van een horlogefabrikant, wanneer ze de Chinese markt willen aanboren.

Hahaha … dit is echt fout :joy: