Jammer, nieuwe aanwinst valt me tegen

Na de teleurstelling van een geannuleerde koop van de Oris, nu een 2e tegenvaller. Afgelopen vrijdag pakketje opgehaald bij het postkantoor: nieuw horloge! Ik heb een Poljot P-Sports 43.c aangeschaft. Ja, tegen alle adviezen in koop ik gewoon nieuwe horloge in plaats van te sparen voor mijn Grail. Sue me! :slight_smile:

Toen ik de doos open deed had ik meteen zoiets van: ‘Heh… neee, dit is het niet voor mij’. Begrijp me niet verkeerd, het horloge doet het verder prima en ziet er best leuk uit, maar op de foto’s kreeg ik een heel ander idee denk ik. Weet niet precies wat het is. Ik heb meteen dezelfde dag de verkoper gemaild, maar nog geen antwoord. Hij heeft een retourbeleid, maar in het Duits en daar snap ik niet alles van (ook niet met Google Translate). Het kan volgens mij wel binnen 14 dagen, maar door de staking van TNT en ander geneuzel van TNT op de afhaallocatie had ik het horloge pas op dag 15 binnen.

Ik hoop dat tie 'm terugneemt, anders moet ik 5 maanden wachten tot ik 'm hier op het verkoopgedeelte mag zetten :slight_smile:

Tja, noem 't leergeld. Zal zeker beter opletten in vervolg.

binnen 14 dagen na levering is het toch. Dus vanaf vrijdag 14 dagen, geen probleem dus lijkt me.

Das balen! Ik hoop voor je dat hij met niet te veel moeite wordt teruggenomen! Iets wat je niet in real-live hebt gezien kan altijd tegenvallen, het is toch een risico dat je neemt. Jammer dat je 2 tegenvallers hebt in korte tijd!

Hier staat anders nog een zéér mooie ( en zeldzame !!! ) Poljot te koop.
Mail de eigenaar even - wellicht maakt hij een prijsje voor jou. :wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,252991

Ja dat kan ook gebeuren. Heb ik ook al vaak genoeg meegemaakt. Er is maar een oplossing, snel nog een horloge kopen :slight_smile:

ik heb het een paar weken geleden ook gehad, je zit je te verlekkeren dat de pakjesman elk moment kan komen, en als het zover is. het pakje openmaken, en dan krijg je me daar toch een afknapper, maar van dat soort dingen leert men weer, en ben je de volgende keer voorzichtiger met kopen, dus aldoende leert men;)

Gewoon terug sturen, dat is net het grote voordeel van internet/postorder inkopen.
Mijn vrouw koopt 5 jassen bij Wehkamp, vershillende kleuren en maten, en stuurt er dan meestal 5 terug (heel soms blijft er toch een achter).
Dit is ook beleid, sterke kant, van dit soort bedrijven.

Ach, soms zit het mee, soms zit het tegen.

Weer een excuus voor een nieuwe aankoop (tu)

Dat idd weer es een wijze les, hopelijk dat de volgende je beter bevalt.

Henrik Schreef:

Ja dat kan ook gebeuren. Heb ik ook al vaak genoeg
meegemaakt. Er is maar een oplossing, snel nog een
horloge kopen :slight_smile:

LOL

Die moet hier thuis erin krijgen!! Dan is elke aankoop een miskoop! :wink: