Jammer

als je een vraag heb gesteld op dit forum en perongeluk heb aangeklikt dat je gewaarschuwd moet worden per e mail als er op wordt gereageerd je dan elke dag, ook al wordt er niet gereageerd 20 mailtjes krijgt van de webmaster dat er een antwoordt is op het forum bericht. als je een weekje weg bent kun je dus minimaal 100 berichten weggooien.

? dus… schuld van het forum? 100 berichten welk topic is dat dan?

geeft niks, vakantie is voor luie mensen wij moeten ook werken…
groet, frank.

Tja, die webmaster, dat is me er eentje, die kan nog niet eens ADSL aanvragen voor in zijn nieuwe huis :D:D:D, ik denk dus niet dat je hem iets kwalijk kunt nemen, hooguit dat ie wel erg veel tijd in onze hobby steekt.

Ruud

Die Henrik toch ::o::o::o::o::o

:smiley:

Maar als ik het goed begrijp zeg je dat als je de optie “Stuur antwoorden op deze discussie door via email” aanvinkt je automatisch mailjes krijgt (ik stuur ze niet zelf), ook als er geen reacties zijn en uit andere topics waarin je dit niet hebt aangezet?
Klopt dit, want dat zou niet goed zijn, je hoort alleen een mailtje te krijgen als er een nieuwe reactie op je vraag is of op het topic waarin je zelf een post hebt gedaan waarbij je die optie hebt aangezet.

Hebben anderen dezelfde ervaring als de Musketier?

Ja heb ik ook gehad tijdje geleden ik het vinkje maar weer uit gezet.

je conclusie is juist. het gaat om het topic raadselachtig, en daar zijn maar een paar reacties op geweest, en geen 100. maar als de automatische reply uitgezet kan worden, hoe doe ik dat dan nu nog achteraf, want nu heb ik de afzender in mijn mailbox geblokkeerd en dat is niet echt de goede methodiek.