Wederom (tu)
Vorige week mijn Breitling naar Jan gebracht en later die week ook nog mijn Tissot. Van te voren even lekker gekletst over horloges en prijsopgave gemaakt. Kan niks anders zeggen dan een geweldige vakman en een gezellige kerel. Je kan zonder enig nadenken je horloge daar met een gerust gevoel achterlaten!
afgelopen woensdag bij Jan geweest mijn rolex na laten kijken
gelijk beslist dat er een service nodig was
vanmiddag kon ik hem alweer ophalen
geweldig ,volgende keer zeker weer als het nodig is
Jan Bedankt en tot ziens (tu)
Vandaag langsgeweest bij Jan, met mijn TAG HEUER S/el automaat. De veer bleek defect, viel nog onder garantie van de servicebeurt van vorig jaar !!!
Jan heeft gelijk weer e.e.a gesmeert en afgesteld.
Jan perfect weer :~ , hardstikke bedankt tot de volgende service.
Zo, het was weer gezellig in Bredevoort. Ik heb mijn Shturmanski laten servicen, tevens is er een lumedot gefixed. Het horloge loopt weer super, en Jan is enorm creatief met luminova! Verder nog even een nieuw plexi glaasje in mijn CWC g10 laten persen. Top Jan! Bedankt en tot ziens.
Ik heb het al vaker geschreven dat ik een groot fan ben van Jans werk. Ook deze keer weer: mijn Sinn ziet er weer fantastisch uit!
Menno
Hallo allemaal,
Ik heb ook een klok naar Jan gebracht en ik kan niet anders zeggen dan dat hij het hele proces begeleidt van begin tot eind.
Hij rust niet eerder voordat de klok tot tevredenheid is afgeleverd bij de klant.
Complimenten hiervoor, top Jan (tu)
Groet, Frits
Mijn dochter heeft de broek van haar vriend gewassen inclusief
zijn horloge. Het was een Le Coultre en een erfstuk uit 1947 geloof ik.
Kijk en huiver.
Verschillende horlogemakers vroegen een onbehoorlijk hoog bedrag waarvan
€ 2500,00 het hoogste was.
Uiteindelijk het klokje naar Jan gebracht.
De onderdeeltjes.
En het eindresultaat.
In één woord geweldig.
Bovendien bij het ophalen van het horloge een bijzonder vriendelijk en leuk onthaal. De werkplaats lijkt een museum. Erg leuk en interessant.
Ook de koffie was uitstekend. Als bonus kregen we ieder nog een pareloester
mee waarin een echte parel bleek te zitten.
Een aanrader.(tu)(tu)
Oh ja, de kosten. Een fractie van eerder genoemd bedrag.
Nogmaals. Fantastisch.
Gr,
Lone Ryder
Geweldig…Hier wordt ik nou blij van. Wat een mooi horloge zeg. Weet niet hoe hij het gedaan heeft maar zou dat eigenlijk wel willen weten.
Hoe heeft ie die wijzerplaat hersteld?? Op de eerste foto lijkt het net of dat niet meer mogelijk is om te doen.
meziya Schreef:
Geweldig…Hier wordt ik nou blij van. Wat een
mooi horloge zeg. Weet niet hoe hij het gedaan
heeft maar zou dat eigenlijk wel willen weten.Hoe heeft ie die wijzerplaat hersteld?? Op de
eerste foto lijkt het net of dat niet meer
mogelijk is om te doen.
Ik heb geen idee hoe dat is hersteld. Overigens heeft hij ook de kroon vervangen. Die bleek niet de orginele te zijn.
Ik vind hem een kunstenaar.
Grt,
L.R.
Yeah (tu)
Vanochtend ben ik langs geweest om de maanstand van mijn horloge te laten calibreren. Na een vriendelijk ontvangst werd Ik werd meteen geholpen. Wat een andere horlogemaker tot twee keer toe niet voor elkaar kreeg (twee keer ter vergeefs naar België heen en terug) heeft hij wel voor elkaar gekregen. Verder heeft Jan Ubels nog mijn horloge getest en een kleine smeerbeurt gegeven en de wijzerplaat opgefrist: hij is als nieuw!
Jan Ubels is een tevreden (vaste) klant rijker: echt een aanrader!
Gisteren mijn Breitling SuperOcean opgehaald na een week logeren bij Jan Ubels.
Na verschillende jaren van trouwe dienst begon hij 3-7 sec per dag tijd te verliezen en werd het tijd voor een beurtje.
Jan adviseerde een fullservice en gaf me een hele nette prijs ( incl. 12 mnd. garantie).
Een week later een mailtje van Jan dat de SO weer opgehaald kon worden, met de mededeling dat hij verschillende onderdelen had vervangen.
Zo had hij het derde rad, grondrad, automaat wisselrad en een slipveer vervangen.
Daar er onderdelen bij zaten waar “we” niet op gerekend hadden vroeg ik wat de extra kosten waren, deze wilde ik immers betalen.
Jan’s antwoord was; we hebben een prijs afgesproken en daar mocht ik hem weer voor meenemen.
Hier stond ik echt van te kijken, wat een service!!
Ik zeg chapeau voor Jan.:~
Grt. René
Zo`n 2 weken terug heb ik mijn Zenith EL Primero
bij dhr. Ubels gebracht.
Na 11 jaar was deze hard toe aan een servicebeurt.
Nadat we een prijs en levertijd hadden afgesproken
heb ik het horloge achtergelaten.
Na 2 weken kreeg ik al bericht dat het horloge klaar was
(zou eigenlijk 3 tot 4 weken duren).
Nu hebben wij in de familie een horloge tik, dus toen ik
gisteren het horloge ging halen gingen mijn vader en
mijn broer ook mee. Het werd een prettig dagje uit.
Mijn broer zijn Breitling is direct afgeregeld en het lager
in de rotor is vervangen. Mijn vader zijn oude vintage
Roamer is hersteld ( de wijzers liepen aan),
mijn Certina duikershorloge had een klein manco wat is
hersteld, en last but not least… Mijn oude El Primero
loopt weer als het spreekwoordelijke zonnetje.
In onze ogen is dhr. Ubels een vakman pur sang,
hij heeft er in ieder geval 3 vaste klanten bij.
(tu)
Vanmiddag even een bliksem bezoekje aan Jan gebracht voor het aanpassen van een stalen band.
Tussen de bedrijven door werd dit door Jan als service geregeld.
Helemaal top, hier weer een blij man…
Een echte aanrader! :~
Grt. Rene
Breitling SuperOcean heeft een full-service gehad en is weer in nieuwstaat!
Vakman, en een perfecte service :~
gr Ron
Mijn Frederique Costant en TAG Heuer zien er weer uit als nieuw.
Goede en snelle service voor een redelijke prijs (tu)
Diverse horlog emakers kregen mijn Omega niet gerepareerd; nav jullie ervaringen de klok naar Jan Ubels gebracht: top service; het horloge werd meteen opengemaakt, vastgesteld wat er aan schortte en ik kreeg te horen wat het zou moeten kosten en hoe lang het zou duren.
Alles was top in orde en na enkele dagen ontving ik het horloge als nieuw retour!
Kan hem iedereen aanbevelen; ik weet in ieder geval waar ik in het vervolg naar toe ga!
gr.Joep
Ook ik heb een prettige ervaring achter de rug met Jan, goede constante communicatie, voor zover ik kan beoordelen : prima vakwerk, horloge ziet er weer prima uit !
Een aanrader…
Nadat ik een hobby-horlogereparateur (mede-forumlid) had laten werken aan een vintage Mondia Orbitron automatic, die per 24 uur ca. 45 minuten achterliep, bleek deze helemaal de geest te hebben gegeven. Toen op zoek gegaan naar een professional, en bij Jan Ubels in het pittoreske Bredevoort terechtgekomen vanwege goede referenties op Horlogeforum.nl. Dat had ik beter meteen kunnen doen, hij heeft 'm weer lopend gekregen (en de tijd houdend, welteverstaan) en bovendien de moeite genomen om o.a. een butsje in de kast weg te werken, de kast te poetsen, het glaasje te polijsten en enkele foto’s van de werkzaamheden te mailen. Verder heeft hij nog even gekeken naar twee horloges die ik bij me had, en bij een daarvan een ringetje op zijn plaats gezet. Helaas had ik geen tijd voor de aangeboden koffie, anders had ik graag nog wat van zijn kennis opgedaan en gebabbeld.
Duimen omhoog voor Jan Ubels!
Vriendelijke groet,