jan13

Een mooi horloge overgenomen van @jan13 voor een leuke prijs. Ik ben tevreden met de aankoop en communicatie! Bedankt!

1 like

Vandaag een perfecte Traska Commuter ontvangen van @jan13, snelle deal, goede prijs, prettig contact, goed verpakt.
Aanrader :+1:.

1 like

Onlangs een mooie nieuwe Merkur aan @jan13 verkocht.
Snelle communicatie en vlotte betaling!
Bedankt voor het vertrouwen en geniet van je NA!
:star: :star: :star: :star: :star: Absolute aanrader :ok_hand:t3:

1 like

Toen Jan een NA op het forum poste was duidelijk dat hij de gelukkige bieder was op het klokje dat ik graag voor m’n vriendin had willen aanschaffen. Een pb’tje gestuurd dat ik het klokje graag zou willen overnemen mocht hij ooit besluiten er afstand van te willen doen. Niet lang daarna een pb’tje terug dat ik het mocht overnemen. Geweldig! Het klokje arriveerde in een bullet-proof verpakking en gaat binnenkort naar de horlogemaker voor een beurtje. Dank je Jan dat je m’n vriendin het klokje gegund hebt. Ze is er erg blij mee. :grinning:

Vandaag een prachtige Seiko binnen gekregen van Jan @jan13 super snel verzonden, :bomb: proof verpakt en door PostNL binnen 21 uur geleverd!!
Horloge is zoals Jan omschreef in nieuwstaat.
Fijne communicatie, met Jan kan je goed zaken doen.
Bedankt!

1 like

Vandaag een super mooie Seiko Astron ontvangen van Jan ,@jan13 , snelle en correcte communicatie en super snel verzonden ! De Seiko was zoals beschreven in perfekte staat , een aanrader om zaken mee te doen ! :+1: Nogmaals bedankt Jan ! :wink:

1 like

In eerste instantie 1 strap verkocht aan @jan13. Fijne communicatie, snelle deal en vlotte betaling.

De strap beviel zo goed dat Jan er nog 3 heeft overgenomen. Wederom een vlotte deal en een uiterst fijne communicatie.

Dank Jan!

1 like

Horloge verkocht aan @jan13
Alles volgens plan en vlotte communicatie, zeker een aanrader!! :+1:t2:

Als DHL had meegewerkt had het een echt een supersnelle deal kunnen zijn maar dat geluk hadden we niet :wink:

1 like

Horloge verkocht aan @jan13. Fijne en snelle communicatie en Jan kwam het horloge direct ophalen. Altijd leuk een praatje met een mede horloge gekkie. Aanrader! :+1:

1 like

Vandaag een prachtige Casio van @jan13 ontvangen. Gisteren betaald en vandaag al op de deurmat. Ontzettend nette staat en alles zoals beschreven. Prettige communicatie via HF en whatsapp. Jan is een aanrader wat mij betreft.

1 like

Leuk horloge overgenomen van @jan13 . Naast het prettige contact voldeed het horloge volledig aan de beschrijving en werd het supersnel verzonden. Aanrader dus! :+1:

1 like

Mooie vintage Seiko Lord Matic van Jan overgenomen. 55 jaar oud en hij was als nieuw! Pakketje was snel binnen en fijne communicatie gehad.