Jan2904

Vandaag mijn Seiko Samurai verkocht aan Jan @Jan2904, een sympathiek en nieuw lid van dit Forum. Zeer prettige en snelle communicatie, vlotte besluitvorming en idem betaling. Al met al een fijne transactie. Kan langs deze weg Jan dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Zojuist mijn Hamilton Khaki verkocht aan @Jan2904. Kwam de afspraak netjes na, was prettig zakendoen.

2 likes

Ook hier hele goede ervaringen met @Jan2904 :+1:

Jan is een echte liefhebber van mooie horloges. Hij kiest zijn horloges zorgvuldig uit en is ook bereid om daar een faire prijs voor te betalen. Wij kwamen samen tot een goede deal en de financiƫle afhandeling verliep vlot en soepel. Het contact met Jan verliep erg prettig :slight_smile:

Jan, van harte welkom op het forum! Een echte aanrader om zaken mee te doen.

Kortgeleden een horloge verkocht aan @Jan2904. Communicatie verliep soepel en ook de overdracht was zo gepland. Dat ik de servicefactuur thuis was vergeten kon Jan me ook nog vergeven; die heb ik nagestuurd. Fijne deal!

Horloge verkocht aan @Jan2904. Snel betaald en leuke communicatie. Aanrader! :+1:

@Jan2904 is een fijne vent om zaken mee te doen
Kwam netjes op tijd opdagen en is weg gegaan met een mooie oris clipperton

1 like

Gisteren in eigen woonplaats een mooie deal gemaakt met @Jan2904

Vriendelijke vent en het horloge exact zoals beschreven :+1:

1 like

Vandaag weer een hele fijne deal met Jan @Jan2904 kunnen afsluiten. Prettige communicatie, snelle betaling, fijne vent. Kan Jan van harte aanbevelen :+1:t3: