Janpa (tu)

Gisteren een zakhorloge van @Janpa ontvangen. Zeer goed verpakt, meer dan voldoende tape :slight_smile: Nette communicatie en afhandeling, snelle verzending. Kortom: een aanrader. Ik laat het zakhorloge door http://www.horlogemakeronline.nl/ restaureren. Nadere info in een nieuw topic in het daarbij behorende onderdeel van HF.

Gr Hans

1 like

Gisteren een Seiko Diver van @Janpa ontvangen, Goede communicatie en snelle verzending (al voor het geld over gemaakt was). Tot de volgende deal!
Gr Stefan

Stopwatch overgenomen.

Top communicatie. Topversturen (in de grootste doos waar ik ooit een horloge in heb gekregen zoals voorheen vermeld :wink: )

@Janpa was in mijn geval de koper, het is altijd leuk om een mede-liefhebber over de vloer te krijgen en wat te ouwehoeren over gedeelde interesses. Communicatie van te voren was vlot en het ophalen van het horloge bijna nóg vlotter. :wink: Prettig ‘zaken’ doen (denk-hier-een-duim-omhoog).

1 like

@janpa Bandje gekocht, zeer snelle afhandeling ondanks dat hij op vakantie ging de volgende dag nog even in de ochtend snel op de post gedaan. Bedankt!

1 like

deze week een vintage horloge gekocht en ontvangen van @Janpa een Palerma coaster.
mooi horloge ,loopt perfect (ff op de grapher gehad) ziet er prima uit
onlangs nog in onderhoud geweest bij @HorloG
snel geleverd en prima verpakt! kortom : ik ben een blij mens :smile:
prima verkoper :+1:

ben

Sinn u1 overgenomen. Prima communicatie en goede afhandeling. Persoonlijke overdracht ook prima geregeld. Aardige en correcte horlogeliefhebber wat mij betreft :+1:. Dank voor de prachtige klok.

1 like