Japan only 🇯🇵

Japanse horloges zijn geweldig :white_heart::heart::white_heart:

Er zijn diverse topics met Japanse horlogemerken only maar ik vind geen dedicated topic voor alle Japanse parels.

Dus laat zien die Japanse horloges!

Ik open met mijn geliefde Citizen Signature Courageous :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

13 likes

1 casio oceanus
1 credor
2 orients
28 citizens
valt best nog wel mee :smiley:

6 likes

12 likes

:thinking::face_with_peeking_eye: Ja dat valt best mee… :grin:

Plaatje voor de sfeer :smile:

11 likes

We zien ze wel voorbij komen :wink:

2 likes

Deze citizen, hier op het forum overgenomen van een gerespecteerd lid. Deze citizen atessa was alleen te koop op de japanse markt. Fijn lichtgewicht, titanium, goed afleesbaar, verstelbare sluiting, atoomtijd, solar.
Wordt vaak gedragen en gaat nooit weg.

9 likes

Oef zoveel moois uit :jp: dat hier thuishoort. Ik kijk uit naar veel mooie plaatjes. Leuk nieuw topic @Piede :+1:

Zal ik m’n aanwinst van vandaag dan maar meteen posten? Begin mij wat bezwaard te voelen met al mijn NA spam vandaag. :blush:

12 likes

Sinds de recente uurwerk-wissel/upgrade (naar een 4R36A) en afregelbeurt loopt-ie
op plus 2 s. per dag. Anno 2010. Gaat dit najaar beslist mee… …naar Japan. :jp: :japanese_ogre: :wink:

8 likes

Yes. En heb nog wel meer wat hier ook mag.

8 likes

Ik heb er maar eentje maar wel één die lekker zomers is.

4 likes

Heerlijk topic! Keep them coming.

2 likes

Recente aanwinst. Een van mijn mooiste horloges!

6 likes

Goede forumnaam ook :sunglasses:

1 like

Op een af andere manier schuift mijn collectie steeds verder op van Zwitsers naar Japans. And I like it :grin: :raised_hands:

6 likes

Het is blijkbaar nooit genoeg, want ik was m nog niet tegengekomen. Beauty. Gefeliciteerd

1 like

Haha en dank je. :grin:

1 like

Kan niet achterblijven met m’n account naam :man_shrugging:t3:

3 likes

Idem! En het is een hele bewuste keuze en verschuiving geweest in mijn geval. Het merendeel is zelfs Citizen quartz geworden.

Zoals de BN0000 monocoque.

4 likes

1 like