Jaques Richal 18k plated

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Jaques Richal Estoril
Diameter: 39
Leeftijd: 2000
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01/25
Factuur en/of certificaat: certificaat en boekjes
Originele doos en/of eventuele accessoires: inbegrep, zie foto
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten naar wens
Conditie (krassen, werking etc): flink gebruikt
Soort uurwerk en kaliber: eta quartz
Vraagprijs: 50€

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Ha Vrienden, ik hoef jullie niet te vertellen dat dit een grillige hobby is😂

Ik heb deze leuke quartz vorige week Overgenomen van een forum genoot. Het was voor mij om even te kijken of ik een’ Gouden’ Horloge wilde.

Bij aankomst liep het horloge niet, ik heb het batterijtje vervangen en hij loopt weer als een trein. de graaf lijkt niet helemaal strak te werken, maar volgens mij moet dat afgesteld worden?

De conditie is flink gebruikt, de goud laag Vertoont ook wear and tear. Ik heb geprobeerd om het zo goed mogelijk op de foto te krijgen

Ook de sluiting is niet helemaal Strak meer zoals in 2000. Dat is provisorisch gemaakt met wat garen. Hierdoor sluit sluiting weer, maar bij heel Hard met je hand op en neer zwaaien kan die ook wel weer loskomen

Ik vind het een super leuke horloge, maar het begint hier allemaal wel wat veel te worden en heb ook nog wat andere wensen vandaar dat deze moet vertrekken

Leuk horloge voor weinig Die weer helemaal bij de tijd is :slight_smile:

Sfeer plaatje:

7 likes

:arrow_up: