Door het gebruik van silicium is het horloge ongevoelig voor mAgnetische velden…
43 mm., € 9.600,00
Door het gebruik van silicium is het horloge ongevoelig voor mAgnetische velden…
43 mm., € 9.600,00
Altijd weer dat mognetisme…
thanks hepper un A fan gemaakt
deze trekt wel weer als een magneet…
Mooi, erg mooie plaat, maar een dresser van 43mm…
Ik vind een Nomos Zürich met 39,7mm al flink groot dragen, wat voor wrist présence heeft deze wel niet.
Bandje vind ik overigens niet zo fraai, gelukkig is het geheel dusdanig geprijsd en hoef ik er niet over na te denken
Heh… Nooit op een render afgaan.
Ik wil er wel één hebben.
Ik zie van zowel wit als grijs de sjeu wel in.
En dan bestel ik er zelf wel even een Hirsch Ascot bij. Zo ben ik dan ook wel weer.
Ook nooie uitvoeringen, maar toch eerder benieuwd naar de grijze van TS.
Enige wat me niet aanstaat is de plaatsing van de kroon. Lijkt niet in het midden te zitten; meer naar de achterkant van het horloge. Viel me met name op jouw eerste foto op. Hmmm,…
Word ik hebberig van.
Ik houd wel van het merk! Ik heb er zelf 1 met een prachtige witte emaille wijzerplaat, zo mooi clean
@Bidle
Zal eens kijken naar de kroon, maar zit volgens mij wel op een logische plek hoor…
Zonder foto “it didn’t happen”
Haha, eens, maar nu even geen zin in…Zal keer fotootje doen, promised!
Mooi die budget lijn van JD. Wel jammer dat het merk het nodig heeft. Blijkbaar zijn er te weinig chinezen die de dure versies kopen.
Hoewel je duidelijk ziet dat deze lijn minder duur is, komt hij op foto’s zeker over als JD waardig.