Jaren 80 casio teruggevonden.

Na bijna 35 jaar heb ik mijn casio fs 10 van begin jaren 80 teruggevonden.

Dat is ook het nadeel van zo’n dun horloge, het kan overal tussen zitten.

In dit geval lag het onder een goudkleurige dresswatch met nepleren bandje. Heb ik alleen nog voor de herinneringen die er bij horen. Horloges zijn voor mij zoiets als ëen fotoalbum. Als ik ze zie, vasthou of soms zels draag komen de beelden van die herinneringen terug.
Terug naar die casio. Nadat ik het had gevonden ben ik wat gaan googlen. Prijzen gaan soms alle kanten op. Zelfs bijna 200 euro voor watch only. Mijn rubber bandje heeft meer dan 30 jaar onder een poetsdoekje gelegen en voelt nog als nieuw.

Helaas nog geen batterij dus ik weet weer eens niet hoe laat het is.
Ben wel benieuwd naar meer info over dit horloge en of ze echt zo waardevol zijn.

29 likes

Leuke vondst!
Hoop niet dat er nog een oud batterijtje inzit.
Lekkende batterijen maken alles kapot.

Denk dat die er nog in zit maar met alcohol kun je best veel schoon krijgen. En ik zie ook geen corrosie aan de achterkant…

Ik bied 10 Euro. Haha nee grapje. Geen idee welk type dit is en wat hij waard is. Maar wel mega koel! :+1::+1:

Ik heb het 45 jaar geleden gekocht omdat het zo dun was en in een geinige veroakking zat. Een soort plexiglas ei. Verpakking heb ik helaas niet meer…

1 like

Mijn beste,

Wat een plezante vondst!!
Nostalgie voor om de pols.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mijne jaren geleden verkocht voor 50 euro, voor de mooie max prijs zal je het in Nederland niet snel verkopen :yum:

inderdaad een mooie vondst,
:ok_hand:

Ik heb ook verschillende platte Casio film horloges.
Krijg ze niet meer werkend. :slightly_frowning_face:

1 like

Geinig, nog nooit eerder gezien.

Apart model, zelf heb ik de fieldmaster AK ashtray van 40 jaar oud dit is dus ook apart model

Plaatje van die fieldmaster?
Kan hem zelf nog niet vinden op google.

Dan hou ik hem gewoon zelf.

1 like

Leuk!

Wat een geweldige vondst!

Wow

Mooi tijdloos model :smiley: :+1:

Hij lag onder een vergulde junghans handwinder met foute/nep leren band. Dat noem ik meer tijdloos. Dit is meer een ‘sign of the times’.

2 likes

Hee die heb ik ook, zelfs met nog label eraan

Eens uitzoeken wat voor batterij er in moet

3 likes

Gaaf.
Gekocht in Japan denk ik met die prijs van 1995.00 op het kaartje.

1 like