Java automatisch houten horloge

Graag jullie mening is dit iets of zelf een boompje planten?

1 like

Wat wil je dan precies weten? Als jij het een leuk horloge vind en je wil op deze manier je steentje bijdragen, wat heb je dan aan onze mening?

1 like

ik doel op de kwaliteit van dit horloge

Ik zou dit niet kopen vanwege de kwaliteit van het uurwerk of de kast.

2 likes

Kwalitatief zou ik hier niet heel veel van verwachten.

1 like

(disclaimer: als mod vindt dat zo’n negatieve review niet mag, haal 'm dan maar weer weg)

Kwaliteit? Ik durf er nog wel wat meer over te zeggen. Ik heb eens op die website gekeken waar deze horloges worden gepresenteerd.
Wat zie ik:

• Slecht geretoucheerde foto’s van een qua vormgeving fantasieloos horloge.
  • Grofstoffelijk afgewerkt houten kastje.
  • Zo te zien voorzien van een goedkoop standaard Chinees basisautomaatje wat je doorgaans aantreft in de goedkoopste Aliexpress merken zoals bijv. FNgeen, Forsinig en Tevise. Op zich zelf geen kwaad woord over die merken, die dingen kosten doorgaans ook maar 3 tientjes en dat is wat ze waard zijn.
  • De karton met schuimplastic verpakking draagt ook al niet bij aan een hoge kwaliteits indruk.
  • voor dit horloge vragen ze €175,-- (!) waarbij ze er dan ook nog bij durven te zetten dat ie eigenlijk ‘normaal’ €295.-- euro had moeten kosten.
  • tenslotte ook nog een een ronkende cliche tekst waar je, zeker als het over ‘kwaliteits horloges’ gaat instant puistjes van krijgt. Anti allergisch? Nou, bij bij mag je dat anti wel weglaten.

Prul
(foto van de greenwatch.nl site)

Mijn mening en advies: Blijf weg van deze ‘houten’ prullen. Zonde van je geld en je loopt er mee voor joker. Er zijn intelligentere manieren om je betrokkenheid bij het milieu te tonen.

Zo! Even lekker gemopperd. Doe er je voordeel mee.

devil-smiley-face

12 likes

Ah, het ultieme horloge voor de barbecue.
Ik zie in de tekst van Green Watch alleen niet hoeveel branduren de power reserve aangeeft.

7 likes

Je betaald de premium bij dergelijke horloges omdat het anders is en een leuk verhaal heeft maar eigenlijk is het (m.i.) veel te duur voor wat je krijgt. Eigenlijk heeft Lexaf alles wel gezegd.

3 likes

ja denk ook dat er alles over gezegd is bedankt voor jullie meningen .

Heel kort door de bocht, houten horloges zijn stom, met één uitzondering:

Valerii Danevych

4 likes

Tissot heeft en in de jaren 80 ook geprobeerd met de woodwatch, maar volgens mij zijn ze nooit zo populair geworden als de rockwatch. :thinking:

1 like

Je betaald voornamelijk voor het hipster-deel.

Kan je beter deze proberen, is ook oneindig veel fraaier.

groetjes Lenno

1 like

Brandhout!

1 like

En wat nou als er Rolex op staat?

Issie dan wel geil?

2 likes

Nice, waar groeien die goudbomen? Je ziet echt niet dat het hout is!

En ja ik snap dat je de dial bedoelt

2 likes

Wood you buy this? Dan hout ik je niet tegen.

ja hoor, hij maakt ze gewoon

Heb laatst zo’n houten dingen in de hand gehad, maar dat is echt werkelijk he-le-maal niks. Het weegt niets, zit niet lekker, kan niet tegen water.

2 likes