? Javelle padraih II Luxery ? bestaat echt?

Hallo,
Ik ben nieuw hier en val gelijk maar met de deur in huis.
Ik ben een liefhebber van mooie spullen. Daarbij dus ook mooie horloges.
Probleem is alleen dat ik er totaal geen verstand van heb.
Nou wil het geval dat ik een Javelle Padraih II te koop tegen ben gekomen en deze wel heel erg mooi vindt. Maar op de Javelle website kan ik niets vinden over dit type, en ook op google kom ik er niets over dit type tegen.
Nou vroeg ik me af, is dit een neppert? of is dit een oud type, en zo ja wat zou hiervan een gangbare prijs zijn.
Gezegd wordt door de verkoper dat de nieuwprijs €645,- is.

plakmerk toch.?

plakmerk is een term die ik hier vaker ben tegen gekomen, maar wat houdt dat in?

Kijk maar eens met de zoekfunctie, je zal Javelle ongetwijfelt tegenkomen.

Wij zijn Nederlands importeur van Javelle.

Dit horloge heeft een winkel (juwelier verkoop) waarde van 189,- euro en absoluut geen 645,-

Daarnaast schrijft de adverteerder op martkplaats de naam fout het moet zijn Javelle Padraig II
Tevens bied de adverteerder bij zijn overige advertenties nog meer horloges aan die in de winkel liggen voor +/- 200 euro terwijl hij er 600 euro voor vraagt.

En ga je met die naam (Javelle Padraig II) zoeken op ebay of google vind je deze horloges vanaf de 149 euro.

Het is zeker een mooi horloge maar geef er geen 600 euro aan uit!

nou ja; dat is eigenlijk de oorzaak van mijn dilemma. Ik kom wel Javelle tegen, maar deze Duitse fabrikant heeft eigenlijk alleen maar horloges in de lage prijsklasse.(onder de €200,-) en dit model kom ik daar niet tegen, en al helemaal geen modellen met een adviesprijs van €645,-
Ik ben dus bang dat ik dadelijk een imitatie klok koop, waarvan de waarde misschien €50 is of maximaal €100 als het een hele mooie is. maar zeer zeker niet een waarde boven de €200,- wat hiervoor gevraagd wordt.(De eigenaar vraagt zelfs €299,-!!)

haha; kijk. vandaar dat ik geen info kon vinden, wanneer deze meneer zijn types anders spelt dan de bedoeling is. Ondanks de lage aanschafprijs blijf ik het eigenlijk een hele mooie klok vinden. Dwz; als die foto’s van marktplaats kloppen. Want daar had ik idd de advertentie vandaan.
Waar kan ik jullie als importeur bereiken eigenlijk? Of is er een bepaald verkooppunt waar ik terecht kan om deze klok in het echt te zien en aan te schaffen?

Da’s een mooi en eerlijk antwoord Patrick.

Op het moment zijn ze hier niet meer op voorraad.
Ik heb net even naar Duitsland gebeld en daar lagen er 15 van deze op voorraad.

Mocht je deze graag willen bekijken dan bestel ik hem en dan is het horloge binnen 4 dagen in Veenendaal.

Ik weet niet waar je vandaan komt anders kan ik hem ook bij 1 van onze juweliers laten bezorgen die in de buurd zitten.

Nou wil het toeval dat ik in de omgeving van Zoetermeer woon, maar mijn vriendin woont in veenendaal, en ik probeer iedere gelegenheid aan te grijpen om bij haar te zijn… Dus als je hem kan bestellen voor me graag.
Welke juwelier moet ik langs dan in Veenendaal?

En voor dat geld wel een leuk horloge om te beginnen… i.p.v. zgn. prijzen van ca. 600 euro. Swen, succes en als het een deal wordt, wel een plaatje plaatsen he?

Niels

Er komen er een aantal deze kant op. Heb je een email adres of telefoon nummer waar ik je kan bereiken als ze binnen zijn?

kun je me het beste even toesturen via prive berichten.

Patrick; je hebt bericht