rubber Breitlingband overgenomen van @JayJayLookaLike. Snelle deal, snel verpakt en verzonden. En dan begint Post.nl de boel weer te verzieken. Na enkele dagen is het brievenbuspakje met vertraging bezorgd (zegt Post.nl). Alleen niet bij mij…… gelukkig komt de ontvanger uit een andere straat het afgeven. Band in prima staat overigens dus prettig zaken doen met dit HF lid
Casio G-Shock GMW-B5000GD-9ER overgenomen van @JayJayLookaLike. Snelle deal, prima prijs en kon hem ook snel ophalen op een onconventionele plek. Prettig meegedacht en al met al een prettige deal. 10/10 would recommend.
Red Star Einzeiger verkocht aan @JayJayLookaLike Prima communicatie, onmiddelijke betaling, gewoon prettige deal. Aanrader!
Een verkocht aan @JayJayLookaLike. Super vlotte communicatie, en komt zijn woorden na. De deal is ook snel gesloten. Ontzettend sympatiek, en gezellig gekletst over horloges. Een prettige deal gesloten. 10/10.
Prima ervaring!!
Vandaag een horloge geruild met @JayJayLookaLike. Snel tot een afspraak gekomen om te ruilen en daarvoor bleek de parkeerplaats van een McDonalds een voor ons handige plaats voor de overdracht.
Dat we daar nog iets leuks van hebben kunnen maken zegt alles over deze sympatieke horlogeliefhebber.
Bedankt Ed. Een heel gaaf horloge!
Horloge verkocht aan @JayJayLookaLike, prettige communicatie en snelle betaling!
Ondanks dat DHL het nog even spannend wou maken door het iets vertragen is alles goed en wel aangekomen.
100% Top!
Vandaag een prachtige Cartier overgenomen van @JayJayLookaLike. Mijn eerste grote horlogeaankoop. Spannend, maar dankzij het prettige contact leuk spannend. Met Ed kan je vlot en helder schakelen, hij zorgt duidelijk heel goed voor zijn spullen en is ook gewoon nog eens een toffe peer. Aanrader dus. Ik ben superblij met de nieuwe aanwinst, bedankt Ed!
Bandje gekocht van @JayJayLookaLike
Zeer goede ervaring, snelle en vriendelijke interactie, zeer tevreden!