Jdb

Orient overgenomen van @Jdb;

• snelle deal kunnen maken, prima en snelle afhandeling. Kortom: top !
1 like

Certina overgenomen van @Jdb

We hadden een snelle deal.
Duidelijke foto’s en leuk contact gehad.
Helemaal super!

1 like

@Jdb was vanmiddag bij mij op bezoek. We hebben een leuke ruildeal gedaan. Jorne is een prima kerel, liefhebber ook. Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Was gister bij @Jdb. Ik ben hartelijk ontvangen, voorzien van een paar bakjes koffie en een goed gesprek. We hebben een mooie ruildeal gemaakt, win win voor ons beide!

Tevens een lach om mijn gezicht getoverd vanwege zijn lieve dochter van 1 jaar! Lets keep in touch!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @Jdb
Prima communiceren en onderhandelen ging ook soepel. Horloge was bij aflevering, waar ik gastvrij werd ontvangen, ook zoals verwacht.

Aanrader dus :+1:t2:

1 like

Ruildeal met @Jdb. De tweede keer dat we zaken deden en wederom uitstekend. Alles conform beschrijving, communicatie verloopt zeer vlot en de koffie was prima. Volgende keer graag weer!

1 like

Mooie PRX overgenomen van Jorne. Fijne kerel, heldere communicatie en absoluut een prettige vent in gesprek over onze mooie hobby. Kortom, een absolute aanrader! Nogmaals dank en wellicht tot in de toekomst!

Mooi ruil gedaan met Jorne @jdb. Snel en vriendelijk contact, en hij kwam helemaal naar mij toen hij hoorde dat mijn auto bij de garage staat, en gezellig gekletst over horloges. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like