Jdb

Orient overgenomen van @Jdb;

  • snelle deal kunnen maken, prima en snelle afhandeling. Kortom: top !
1 like

Certina overgenomen van @Jdb

We hadden een snelle deal.
Duidelijke foto’s en leuk contact gehad.
Helemaal super!

1 like

@Jdb was vanmiddag bij mij op bezoek. We hebben een leuke ruildeal gedaan. Jorne is een prima kerel, liefhebber ook. Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Was gister bij @Jdb. Ik ben hartelijk ontvangen, voorzien van een paar bakjes koffie en een goed gesprek. We hebben een mooie ruildeal gemaakt, win win voor ons beide!

Tevens een lach om mijn gezicht getoverd vanwege zijn lieve dochter van 1 jaar! Lets keep in touch!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @Jdb
Prima communiceren en onderhandelen ging ook soepel. Horloge was bij aflevering, waar ik gastvrij werd ontvangen, ook zoals verwacht.

Aanrader dus :+1:t2:

1 like

Ruildeal met @Jdb. De tweede keer dat we zaken deden en wederom uitstekend. Alles conform beschrijving, communicatie verloopt zeer vlot en de koffie was prima. Volgende keer graag weer!

1 like

Mooie PRX overgenomen van Jorne. Fijne kerel, heldere communicatie en absoluut een prettige vent in gesprek over onze mooie hobby. Kortom, een absolute aanrader! Nogmaals dank en wellicht tot in de toekomst!

Mooi ruil gedaan met Jorne @jdb. Snel en vriendelijk contact, en hij kwam helemaal naar mij toen hij hoorde dat mijn auto bij de garage staat, en gezellig gekletst over horloges. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag mijn Grand Seiko verkocht aan Jorne @Jdb We hadden reeds veelvuldig contact gehad via pb en over langere periode en dat was altijd erg aangenaam. Soms voel je een klik met iemand. De overdracht was ter plekke bij Jorne thuis want ik was onderweg en redelijk in de buurt. Uiteindelijk bijna 2 uur zitten ouwehoeren over horloges enz. :grin: Enfin…dit was een erg fijne transactie. Tot de volgende Jorne en veel plezier met de GS :+1:

1 like

Ik heb een GS overgenomen van @Jdb en kan alleen maar beamen wat hierboven al geschreven staat. Hij heeft me een hoop foto’s en filmpjes gestuurd om de staat te beschrijven en ik kreeg alle tijd om erover na te denken.

Een keer ik beslist had dat ik hem ging overnemen was het horloge binnen het uur verzonden. Top service, top kerel! Aanrader :ok_hand:

2 likes

Vandaag een horloge van Jorne overgenomen bij hem thuis. Fijne kerel en goede ervaring, horloge zoals beschreven…:+1:

1 like

Vandaag een FC Highlife overgenomen van @Jdb. Vlot tot een deal gekomen en een leuk gesprek gehad onder het genot van een kopje koffie. Fijne ervaring dus!

2 likes

Vandaag een horloge binnen gekregen van @Jdb. Aanrader!

Vlotte communicatie, snelle verzending, goed verpakt, horloge zoals verwacht. :+1:

1 like

Een G-shock dw5600bb overgenomen van @Jdb . Vlotte deal gemaakt waarna hij hem dezelfde dag nog op de post deed. Zeer zeker aan te raden! Bedankt nog Jorne!

1 like

Een schitterende Citizen Tsuyosa (YELLOW) overgenomen van Jorne (@Jdb) zeer snel de deal gesloten, eerlijke prijs en zeer zorgvuldig ingepakt.

Heel erg bedankt en zeker een aanrader!

2 likes

Na vlotte en vriendelijke communicatie de Tudor Ranger van @Jdb mogen overnemen. Tot een mooie afspraak gekomen om elkaar halverwege te meeten en na een kop koffie en een leuk gesprek nu de trotse eigenaar van dit mooie horloge! Perfect.

1 like

Vandaag een leuke ruil gedaan met @Jdb :ok_hand:t2: zeer vriendelijk contact en gezellig gekletst over de hobby tijdens de overdracht :+1:t2:

1 like

Vandaag een hele leuke snelle ruildeal gedaan met @Jdb, afgesproken in het midden en heerlijk gebabbeld…

Horloge zoals besproken en dus wat mij betreft een aanrader om zaken mee te doen

:star::star::star::star::star: ranking

2 likes

Gisteren een gezellig gesprek gehad met @Jdb en een mooie Tudor mee naar huis genomen, leuk om een mede enthousiasteling te spreken over de gezamenlijke horloge gekte :grin:

Thanks!

1 like