Mijn beste,
Schitterend hoor!!
Gefeliciteerd met deze chique verworvenheid!!
Ik wens je er een glansrijke tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Mijn beste,
Schitterend hoor!!
Gefeliciteerd met deze chique verworvenheid!!
Ik wens je er een glansrijke tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd met deze mooie Seiko, wens je er veel draagplezier mee
![]()
Wat betreft Japans of Zwitsers is niet boeien, in beide landen kunnen ze mooie horloges maken. Wat betreft hulp van AI, geen probleem joh. Verhaal is leuk en nog leuker de foto’s.
Hopelijk wegen de complimenten zwaarder want het gaat om het horloge toch? Wat dat betreft heb je alles goed gedaan.
Ik vind het een bijzonder fraai horloge, jammer alleen dat de eigenaar niet kan omgaan met de terechte feedback. Als je een verhaal wil vertellen zorg er dan voor dat het jouw verhaal is ipv die AI meuk.
Slecht mijn 0,02.
Goed weekend! ![]()
Wat een prachtig horloge👌🏻. Tijdloze klassieke schoonheid. Draag m in goede gezondheid!
Erg gaaf, en prachtig afgewerkt. Veel draagplezier!
Juist ![]()
Prachtig!
Mooi horloge, goed stuk tekst!
Echt een prachtige Seiko
veel draagplezier gewenst.
Proficiat, heel mooi horloge!
Veel draagplezier,tja wat betreft het JDM verhaal stel ik vast dat vele JDM modellen onder een ander identificatie nummer op de internationale markt komen,mij lijkt het anno 2026 meer en meer een wel doordachte verkoops tactiek om ons niet Japanners een exclusiever gevoel te geven.
Welnee, zeker niet met zulke prachtige foto’s als jij gemaakt hebt. Want dat verdient ook een compliment en de Seiko verdient dat ook.
De oorzaak ligt uiteindelijk bij het taal onderwijs, het is droevig gesteld met de kennis van onze moedertaal.
Enfin, geniet van je Seiko want hij is echt ontzettend mooi.
Mooie aanwinst weer ![]()
Oh, ik vond het wel leerzaam dat stukje tekst. Maakt mij niet veel uit dat het AI gegenereerd is, als het maar iets toevoegt en dat doet het. Anyway, mooi horloge.
Mooi ding zeg! Veel bang for buck.
Geniet ervan!
Kan prima met feedback omgaan
. Dit is gewoon mijn manier van delen. Fijn weekend!
Sommige JDM modellen komen idd met een andere modelnummer door naar de westerse markt, vaak zonder “Made in Japan” tekst, maar dit geldt niet voor de anderen, mijn aangeschafte SZSB014 bijvoorbeeld.
Mocht ik het verkeerd hebben wil ik graag gecorrigeerd worden ![]()
Zoals je zegt hè,het zullen zeer zekers niet alle modellen zijn,heb het alleen al wel eens vastgesteld.
Wauwawiewa!!! Wat een prachtige Seiko. Heel gaaf.