JDM aanwinst: Verborgen parel uit Japan πŸ‡―πŸ‡΅

Prachtig horloge. Geniet er van. Heel mooi duidelijk ook met de strakke wijzers en de rest op de zwarte wijzerplaat!

Ik was zelf vorige maand in Japan maar heb helaas niet gelet op JDM modellen. Het duizelde me van de hoeveelheid horloges en verschillende modellen. Heaven was het, dat wel.

1 like

Leuke verschijning. Zwart en goud past goed. :+1:

1 like

:joy: Ja dat is echt waar, een ware snoepwinkel voor de liefhebber die naar meer smaakt.

1 like

Aparte Seiko! Gefeliciteerd!
Hij is Citizen achtig in mijn ogen.

1 like

Deze heeft een plek op mijn watchlist gekregen, bedankt voor de tip.

1 like

Graag gedaan, je hebt ook in dezelfde serie ook verschillende wijzerplaat kleuren en wijzers, een aanrader!

1 like

Ziet er goed uit!
Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge! :ok_hand:t2: Als ze deze in 38mm zouden hebben zeg, dan zou die direct op mijn lijstje zijn gekomen.

Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Ben geen Seiko fan, maar deze mag er wezen. Geslaagd model Bill, gefeliciteerd

1 like

Enige jammere is dat Seiko alweer voor hardlex kiest in plaats van saffier. Dat doen ze, naar mijn mening, te vaak. Een horloge met een afwerkingsniveau als deze zouden ze toch van saffier kunnen voorzien.

1 like

Dankjewel, ja kastmaat 38mm zou de perfecte maat geweest zijn.

1 like

Ik had graag iets meer betaald voor dit model als het voorzien was van saffier glas en een kastmaat van 38 mm. Dan was het voor mij het perfecte horloge geweest.

Wat wel positief is, is dat ze voorzien zijn van extra half links.

1 like

Goud op zwart, zeker op deze manier, su-per mooi!
Deze wil ik ook…

1 like

Wat een geweldige wijzerplaat.

Veel plezier ermee.

1 like

Nice! :ok_hand:

Geniet ervan.

1 like

Prachtige aanwinst zeg, gefeliciteerd!

Rant: En het zou toch zo fijn zijn als we eens konden leven en laten leven, ipv al dat gechagrijn over een al dan niet door AI geformuleerde text. Je leest het wel, of je leest het niet. We zitten hier verdomme niet in een journalistieke schrijfgroep, ga iets anders doen met je azijn.
Einde rant.

7 likes

Mooie Seiko ! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Erg mooi horloge weer, veel plezier ervan!

1 like

Het zou zo fijn zijn ja :dart:

1 like

Prachtig horloge

1 like