Vette ink man !!
Mijn huidige avatar that is. Niet mijn tattoo
Ik heb wel tattoos maar die zijn in japanse stijl. Maar het duurd nog wel even voor mijn bodysuit af is. Ik zie erg op tegen mijn rug.
Nice
Wat is het goud?
Al roeptoeterend en blatend zittend op een troon met een kroon van Rolex, vleugels van Breitling en schild van Tudor met in het band een zwaard met The Watch Brigade erop. Ready to unleash hell on haters and on shitter watches. Een karikatuur uiteraard. RLC in een notendop
Mooie.
Wat een leuke toegevoegde waarde die jurk. Zou ook een donatieknop verdienen. Maar daar begin ik voorlopig maar niet meer over.
Dank Michiel!
Zeker. Het hele pakket komt je kant op
Dank voor je donatie.
Hahaha… dat zou wat zijn.
Ik doneer zelf als iemand dat doet
The watchbird van @Watchbird zou niet eens zo slecht staan denk ik.
Wil ook wel doneren als jij hem zet .
Behalve enkele specifieke modellen (Volvo Amazon, Ford Mustang…) en een heel enkel merk (Subaru) heb ik niks -helemaal niks- met auto’s. In bochten gaan ze namelijk allemaal naar de verkeerde kant hangen (itt motorfietsen dus).
Dit BMWtje echter, met de “omgekeerd hellende” grille, heb ik altijd fantastisch gevonden. Geen flauw idee hoe het rijdt, maar super om te zien.
Lagertha is badass!
Dat is bladgoud. Aangebracht door de opper monnik van de tempel tijdens het zegenen van de Sak Yant.
Dit duurt vaak 5-15 minuten.
Allen zijn gezet in Wat Bang Phra de beroemste tempel waar deze gezet worden.
Dat moet heel speciaal zijn geweest
Ben daar drie maal geweest en inderdaad zeer speciaal.
Eerst heb je een gesprek met de monnik over jezelf dan komt hij met voorstellen en in overleg wordt dan het plaatje getapt met een lange stok en naald.
De inkt bestaat uit olie koolstof en slangengif. Er komt geen bloed vrij en geneest per direct. Alleen twee dagen geen zeep op de plek gebruiken.
De basis van het plaatje is standaard maar erom heen worden spreuken in het Pali geschreven nav je gesprek. De meesten komen erop neer geluk voorspoed bescherming tegen kwaad en geliefd zijn.
Veel mensen vinden het gruwelijk pijn doen maar ik vind van niet. De eerste tapjes zijn gevoelig maar op een of andere manier raak je in een soort van trans en voelt niet veel meer.
Gaaf en bijzonder, en natuurlijk een G shock tegen de schokken