Je avatar en horloges

Mooi om de ontwikkeling te volgen!!

1 like

Echt een van mijn favoriete films!!

image

Tja mijn avatar hoeft verder geen uitleg denk ik :rofl::rofl:

4 likes

Het is de Paus. Een fictieve paus. Maar wel ergens een geile. Vroeger had ik Dr Who, de Kingpin of het hoofdpersonage uit Ripper Street. :grin:

No reason. Zeker niks met horloges. De naam is een karakter uit een Iain M Banks boek.

1 like

Lucky Luciano omdat hij een ondeugend mannetje met style was. Ook gaf hij blijkbaar Pateks weg dus ik vind hem een perfecte avatar :ok_hand:t4:

2 likes

Mark Lanegan

Maakt al jaren hele fijne muziek, maar heeft volgens mij niet eens een horloge.

2 likes

Een tekening van Jurk. Ik ben horecaondernemer en vandaar de combinatie tussen mijn Rolex en de horeca. Zeer content mee!

5 likes

En je hebt de tekening in het eggie! :ok_hand:

3 likes

Ook zeer content met mijn horlogevogel.

6 likes

Een meesterwerk van @Jurk

Ikzelf als basketter met een globemaster…
jaja sparen en dan komt hij er wel :v::grin:

4 likes

bingo! :slight_smile:

2 likes

En ik maar denken dat don’t call me Shirley uit Airplane komt.

2 likes

Haha klopt. Ik ben een fan van die domme humor, heerlijk die bek van Leslie Nielson.

Ik kwam echter op de naam en de avatar door een andere film.

Maar scherp Chris, shampoo

1 like

afbeelding ja waarom eigenlijk @Jurk ? :slight_smile:

2 likes

lagertha van de serie Vikings. Stoere vrouw maar wel heel vrouwelijk. Niets met horloges te maken. Maar zo ben ik ook. Stoer maar heel vrouwelijk.

8 likes

Ik heb alleen Poljot klokjes en vind het wel bij de avatar passen bovendien heb ik ook een kale kop :wink:

2 likes

Ik heb deze avatar, omdat de film gewoon heel goed is. En vaag. En oja: A clockwork orange. Heeft toch wel iets met horologie te maken :wink:

2 likes

Het is mijn interpretatie van Frodo’s return.
Wordt je meegenomen of is het Frodo? Jaaaaa… dat is aan de kijker.

Graag gedaan!
Leuk toch al die custom avatars!

3 likes

Gewoon geinig en de link met horloge lijkt me duidelijk… ben ooit begonnen met de eerste en de tweede is snel daarna gekomen.
35C37958-A852-45FD-8FCF-C576999996DD

2 likes

Sir Ernest Shackleton, ontdekkingsreiziger die tijdens een expeditie (1914-1917) naar de Zuidpool met zijn boot in het ijs vast kwam te zitten. Na jaren overleven op de Zuidpool heeft hij de hele crew weten te redden door met een sloep 557 km over open oceaan te navigeren naar een bewoond eiland om hulp te halen. Navigatie op die sloep kon oa plaatsvinden door gebruik te maken van een Thomas Mercer scheepschronograaf… en precies zo’n chronograaf was de eerste ‘dure klok’ die ik kocht en die mijn interesse in horloges aanwakkerde. Komt bij dat ik Ernst heet… Verder geen greintje ontdekkingsreiziger in mij :smile:
image

9 likes

Ik zou zeggen dat je Assassin’s Creed Valhalla moet gaan spelen. Dat heeft ook zo’n vrouwelijke hoofdpersoon. :grin:

1 like