Je avatar en horloges

Heujjjj!!

Elke dag bier vanaf 13:00! Het leventje, jij leeft hem :beers:

5 likes

Ben je weleens naar de Rootsriders geweest Frans? Erg goede tribute to Tha Bob-band :ok_hand:t2:

1 like

jaja…meerdere malen :sunglasses::palm_tree::sun_with_face: gezellig.
Jammer dat die originele zanger ermee gestopt is…die had precies zo een goeie kop :

en vooruit…dit is mijn kuit :

image

Nog steeds On-Topic op deze manier :clown_face:

3 likes

Ja die zanger is erg goed! Heb ze ook meerdere malen in de Effenaar gezien, echt geweldig :v:t2:
Leuk man! … en vette tattoo btw :smiley:

1 like

De Snowflake was liefde op het eerste gezicht, dus ja… :smile:

1 like

Mijn avatar is Dhr. R Morewood. Eigenlijk Wing Commander Roger Morewood. Intussen is hij al enige jaren overleden. Ik las een heel aantal jaren geleden in een nieuwsbericht iets over zijn indrukwekkende carrière bij de RAF en prestaties in de Battle of Britain. Destijds al gefascineerd over zijn fantastisch charismatische
superbritse foto met dikke pijp uit de oorlogsjaren. Enkele jaren later bleek hij overleden en als een soort eerbetoon gebruik ik zijn foto als avatar bij het gamen en dus ook op het horlogeforum.

2 likes

Bad to the bone!

2 likes

Mijn avatar is het logo van Maclaren’s pub van How I Met Your Mother wat mijn favoriete serie is. Tevens de 1e letter van mijn voornaam. :wink:

1 like

Mijn avatar is een planisferisch astrolabium, net als mijn profielachtergrond.
Tijd meten op z’n middeleeuws, fantastisch. Hoog nerd-appeal :nerd_face: en:
“out-weird your friends” … :crazy_face:

3 likes

wtf…Howard ?
image

2 likes

Maar dan 40 jaar ouder … ?

2 likes

Mijn avatar is een LGM-25C Titan II raket die gelanceerd wordt vanuit zijn silo. Ben geïnteresseerd in techniek, militaire historie en sta bekend als allround wapenfetisjist. Maar verder ben ik best vredelievend hoor. :smirk:

3 likes

Een nanodosis zacht activisme, omdat het helaas nog nodig is. Heel hard nodig.

Niks

2 likes

Avatar nu echt op de oprit.

29 likes

Sexy :star_struck:

1 like

GEWELDIG! Geniet er van man! Schitterend!

2 likes

Hahaha… kijk nou @Bidle een van mijn eerste werkjes :joy:

Wow!!! Dit is echt cool! :ok_hand:

1 like

Oh prachtig. Brengt me terug in de tijd. :+1::+1:

1 like

Rubber kipje omdat die gewoon leuk is

1 like

Laten we het er maar op houden dat ik deze film samen met mijn broertje na de grootste adrenaline stoot uit mijn leven heb bekeken, en we helemaal krom lagen van het lachen (nog steeds als ik hem terugzie).

Iedereen ziet wel eens iets in iemand waarvan hij eigenlijk wel weet dat hij of zij het niet is, maar hoop doet leven. Dat is Tyrone…

2 likes