Je avatar en horloges

Ik gebruik al jaren Iceman als nickname, ik ben een (oude) gamer.
Komt natuurlijk uit Top Gun.

1 like

Meest recente aanwinst is een pontos S diver en vond deze foto tijdens een klus wel toepasselijk als avatar

1 like

Ik kan kijken of ik zakelijk een Giulia kan gaan rijden en wat klokjes inruilen voor een Speedmaster ā€˜57. Dan klopt de huidige avatar ten minste weer :grin:

1 like

Foto van mezelf, jaar of tien jonger, ergens in de Egyptische zandbak.

3 likes

Gekozen om @Bidle te steunen en het heeft met het Horlogeforum te maken :wink: :angel:

5 likes

image

3 likes

Same here. Right on brother :fist: Power to the People. The Revolution will be televisedā€¦this time. Join the Struggleā€¦

:laughing:

1 like

Hoe gaat nu de forumsoftware helpenā€¦ vraag ik mij dan af.

Het is wel schattig, zoā€™n gezamenlijke front waarmee je niks bereikt. Een beetje zoals de Occupy beweging in onze grote steden.

5 likes

4 likes

Bijna net zo schattig als een Rollie op een natoā€¦

:see_no_evil:

2 likes

Geen idee,ā€¦

Rebelser dan dit gaat het ook niet worden hoor. Zat wel veel voorbereiding achter.
Octopussy kan ik me wel in vinden.

4 likes

Sorry hoor :triumph::face_with_symbols_over_mouth:,

5 likes

Mijn avatar heeft ook niets met horloges te maken, het is nu eenmaal de gemakkelijkste manier om het speelgoed proper te krijgen na een dagje gaan rijdenā€¦ :grin:

1 like

Hoe gaat het met het verzet?

11 likes

hey kijkā€¦dit topic was er ook nog.
En ik heb al een tijd een nieuwe avatar : Bob Yah man.
Je-weet-toch :facepunch:t5:
Ik ga die uitleg je niet zetten toch swa.

5 likes

Was deze vondst van @SybrenAnne eigenlijk van jou?

1 like

Ha neeā€¦die had ik gemist :ok_hand:t5: wel leuk btw.

Mijn avatar is Avatar, m.i. de meest briljante sf film. Heeft verder niets met horloges te maken, maar hey, Avatar als avatar is dus wel cool :sunglasses:

3 likes

was dan voor de echte gegaan:

image

7 likes

Gepensioneerd, dat vraagt om een andere avatar dan zoā€™n leraar uit het Angelsaksische gebied. Nu alle tijd voor de hobby en andere leuke zaken! Vandaar: mijn GS.

2 likes