Je avatar en horloges

Meest recente aanwinst is een pontos S diver en vond deze foto tijdens een klus wel toepasselijk als avatar

1 like

Ik kan kijken of ik zakelijk een Giulia kan gaan rijden en wat klokjes inruilen voor een Speedmaster ā€˜57. Dan klopt de huidige avatar ten minste weer :grin:

1 like

Foto van mezelf, jaar of tien jonger, ergens in de Egyptische zandbak.

3 likes

Gekozen om @Bidle te steunen en het heeft met het Horlogeforum te maken :wink: :angel:

5 likes

image

3 likes

Same here. Right on brother :fist: Power to the People. The Revolution will be televised…this time. Join the Struggle…

:laughing:

1 like

Hoe gaat nu de forumsoftware helpen… vraag ik mij dan af.

Het is wel schattig, zo’n gezamenlijke front waarmee je niks bereikt. Een beetje zoals de Occupy beweging in onze grote steden.

5 likes

4 likes

Bijna net zo schattig als een Rollie op een nato…

:see_no_evil:

2 likes

Geen idee,…

Rebelser dan dit gaat het ook niet worden hoor. Zat wel veel voorbereiding achter.
Octopussy kan ik me wel in vinden.

4 likes

Sorry hoor :triumph::face_with_symbols_over_mouth:,

5 likes

Mijn avatar heeft ook niets met horloges te maken, het is nu eenmaal de gemakkelijkste manier om het speelgoed proper te krijgen na een dagje gaan rijden… :grin:

1 like

Hoe gaat het met het verzet?

11 likes

hey kijk…dit topic was er ook nog.
En ik heb al een tijd een nieuwe avatar : Bob Yah man.
Je-weet-toch :facepunch:t5:
Ik ga die uitleg je niet zetten toch swa.

5 likes

Was deze vondst van @SybrenAnne eigenlijk van jou?

1 like

Ha nee…die had ik gemist :ok_hand:t5: wel leuk btw.

Mijn avatar is Avatar, m.i. de meest briljante sf film. Heeft verder niets met horloges te maken, maar hey, Avatar als avatar is dus wel cool :sunglasses:

3 likes

was dan voor de echte gegaan:

image

7 likes

Gepensioneerd, dat vraagt om een andere avatar dan zo’n leraar uit het Angelsaksische gebied. Nu alle tijd voor de hobby en andere leuke zaken! Vandaar: mijn GS.

2 likes

Heujjjj!!

Elke dag bier vanaf 13:00! Het leventje, jij leeft hem :beers:

5 likes