Je avatar en horloges

S14 erin hangen!!! :sunglasses:

1 like

M20/6 met een 5 bak

2 likes

JAKE BLUES! :pray:

1 like

Yup. Zoals hier de laatste keer dat ik Sharon Jones in levende lijve mocht zien. RIP.

1 like

Zoals de TARDIS van Doctor Who.

2 likes

image

Toen ik hier jaren geleden begon, reed ik Alfa (156) en droeg ik een Omega (Seamaster). Inmiddels rijdt ik VW en draag ik van alles, maar geen Omega meer. Ook maar eens over een andere avatar nadenken…

5 likes

Euh:

4 likes

Mai Pei van Kill Bill heeft niets met horloges te maken. Maar hij is wel awesome :sunglasses:

9 likes

En dan eromheen kleine logootjes van de horlogemerken die ik nu heb :wink:

2 likes

:white_check_mark::ok_hand:

1 like

De mijne is een zelfportret, omdat ik te weinig teken en een excuus nodig heb om me eraan te zetten :stuck_out_tongue:

5 likes

Wel is een horloge getekend @lordrembo?

Nog niet met success met de vrije hand getekend, nee. Misschien wel een goeie uitdaging om te proberen in bet nieuwe jaar!

3 likes

Gelet op je tekenstijl (volgens je website & insta in ieder geval) denk ik dat dat zeker de moeite waard zal zijn :+1: Mocht je ooit zo ver komen ben ik zeer nieuwsgierig naar het eind resultaat :grin:

2 likes

Nee toch? VW staat direct al voor Vanalles Wat :+1:

Ik houd van dammen, maar ik snap nauwelijks waarom ik nooit win

3 likes

Heeft niets met horloges te maken! Op sommige secondewijzers na dan. Maar ik vind het te gek wat ze maken (behalve horloges). SAT zijn initialen van mijn naam.

2 likes


Ik hoop dat Honda volgend jaar de sfeer weer wat terug kan brengen.
De Mercedes is oppermachtig, maar voor de sport zou het zo fijn zijn.

2 likes

Ik hoop het, voor Max zeker!

3 likes

Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar! En eigenlijk ook wel stiekem naar Gasly komend seizoen in de redbull.

1 like