Je avatar en horloges

Mijn avatar heeft niks met horloges te maken, het is Kap’tein Blauwbeer, waar Walter Moers een prachtig boek met schitterende tekeningen over heeft geschreven:
image

Mijn andere avatar is deze:

Ook niks met horloges van doen. Het is Heinz, de meesten wel bekend. Die heb ik gekozen omdat mijn kinderen en collega’s vinden dat ik vaak boos of sjagrijnig kijk (terwijl ik het niet ben). En omdat ik bierliefhebber ben (maar overigens zelden pils drink). Ik had graag mijn favoriete tekenfilmfiguur Bender ook als avatar gehad, maar die is al bezet op dit forum. En twee Benders geeft maar verwarring (ik kan ook niet wennen aan die twee Will Ferrells hier…).

Edit: het is ook mijn avatar op Untappd.

7 likes

Ik dacht al dat Blauwbeer een of andere exotische ziekte was, weer wat geleerd!

1 like

2 likes

Nomos heeft best gevoel voor humor :wink:

1 like

Tja… Purno de purno.
Moet ik hem nog uitleggen? Lijkt mij dat iedereen de connectie kan leggen naar de horlogewereld

ik niet :wink: maar ben benieuwd naar de creatieve geesten

3 likes

F-16 want tja, m’n werk haha. Gelukkig kan ik het nog steeds een beetje als hobby zien, omdat mijn interesse en fascinatie voor deze techniek bijna oneindig is

5 likes

mensen die daar rekening mee houden verdienen een medaille. I salute you sir!

3 likes

De mijne is Doc. Adams uit Gunsmoke. De man had (beroepshalve) een zakhorloge, maar er is geen echte verklaring…

1 like

Mijn avatar is Arnold Schwarzenegger. Heeft niks met horloges te maken, maar ik vind hem gewoon ongelofelijk gaaf!
Ik zou nog wel heel graag de Seiko “Arnie” H558-5009 willen hebben! die is helaas lastig in goede staat te vinden (voor een normaal bedrag). Maar als iemand deze een keer voorbij ziet komen laat het mij vooral weten!
Voor de rest ben ik niet heel erg fan van zijn smaak. Hij heeft een paar mooie Rolex, AP en Panerai horloges, maar daarnaast heeft hij ook veel nogal grote en schreeuwerige horloges.

1 like

Ik zat ook de race te kijken. Erg jammer. Ook voor de sport. Mooie MV Agusta.

1 like

Die is nog in mooie staat! Zie er regelmatig één rijden tussen Tilburg en Eindhoven, die klinkt geweldig.

Mijn avatar is …so me.

1 like

Ik ben altijd een groot Omega fan geweest. Vooral de Planet Ocean is lang een vaste waarde in de collectie geweest. Ik vond een Rolex Submariner maar ordinair!

Tot ik er een om mijn pols had en ik was om. Ik kwam er pas later achter dat er een laser ets in het glas is gemaakt. Dat leek mij dus wel een toepasselijk plaatje, en zeker tegen een groene achtergrond.

2 likes

Mijn avatar is eigenlijk mijn grootste hobby (onderdeel van mn werk) naast horloges.
Heeft niets met horloges te maken, behalve dat ik een vliegeniers horloge bezit en redelijk veel met :helicopter: te maken heb. :joy:

1 like

Een van mijn jeugdhelden; John Belushi :slight_smile:

movie-star-news-john-belushi-wearing-goggles-close-up-portrait_a-G-14438917-13198925

7 likes

Kap’tein Blauwbeer :+1: :+1:
Heinz: :+1: :+1:

Ik ken je niet maar ik mag je graag!

2 likes

:grin: tot mijn verbazing koppelde jij hem gelijk aan Moers. Chapeau dacht ik toen. Om een goede indruk te maken vergeleek ik Heinz met Moessorgski, om te laten zien dat ik die herkende, hoewel ik vrijwel niets weet van klassieke muziek :joy:.

1 like

Bij nader inzien wel een beetje pretentieus, m’n avatar van Moessorgsky, en hij had ook nogal een verlopen kop. Daarom ben ik weer terug bij mijn oude GoT-avatar.

Bad-ass Darth Vader :sunglasses:

Heeft niets met horloges te maken, gebruik hem ook op andere forums :+1:

-tBWN96S_400x400

1 like

BMW-2002-Tii-Turbo-Speed-Sports-JsbFoto-Portland-Oregon_22027

Huidig project.althans zo zou het moeten gaan worden… afgelopen vrijdag nog een “Rolex” afgerekend bij de plaatwerker… avatar houd mij positief.

15 likes