Je avatar en horloges

Zeker een baas. :+1:

Toen ik in Kaapstad dit restaurant tegenkwam, wist ik dat ik mijn nieuwe avatar had gevonden.

18 likes

Al een maand of zo geleden gewijzigd, maar ik vond deze beter passen (hobby) dan de vorige.

Misschien moet ik hem nog even zodanig instellen dat hij mijn geboortemoment aangeeft.

4 likes

Twee van mijn liefhebberijen: Muziek/geluid en horloges. Daarnaast ben ik wel een fan van Nomos.

17 likes

Haha leuk gedaan .

1 like

Niet door mij hoor!

1 like

Fan van Max!

1 like

Mā€™n eerste horloge:

Een jaar of 15 terug van mā€™n ouders gekregen voor mā€™n verjaardag en heb 'm nog steeds :slight_smile: .

3 likes

De gladjakker van de jaren 80, en zo voel ik me ook nog steedsā€¦ een gladjakker uit de jaren 80 :grin:, heul niks met horloges te makenā€¦

3 likes

Jesus Quintana

2 likes

Antonio Banderaz is zoā€™n prachtvent

1 like

Fan van de Matrix

2 likes

Mijn avatar is Gordon Gekko en die heb ik gekozen omdat hij gewoon cool jaren 80 is en een soort van onaantastbaarheid heeft die me wel aanspreekt. Bovendien heeft hij een paar geniale uitspraken in de film Wall Street: ā€œcash is kingā€ en ā€œgreed is goodā€. Deze visie is eigenlijk een doorvertaling van de invisible hand theorie van Adam Smith, die mij als econoom zeer aanspreken. Uiteindelijk is hebzucht de reden dat de meeste mensen naar hun werk gaan elke morgen. Voor mij geldt dat feitelijk ook zodat ik mooie horloges kan blijven kopen.

1 like

Omdat ik het allemaal niet zo serieus neem. Mijn avatar moet dat reflecteren.

2 likes

#58 was een geweldige kerel, zowel op als buiten de baan.
Ik zat voor de tv toen het gebeurde, vergeet ik nooit meerā€¦

Oh ja, mijn avatar is gewoon mijn achterwiel! :grinning:

2 likes

Mijn avatar is het vooraanzicht van het horloge dat ik het vaakst draag. Waarom het vooraanzicht? Ik hou ervan om, ipv me op het meest in het oog springende deel van een voorwerp te focussen, dingen van de andere kant te bekijken. En ik vind dit een leuke foto.

1 like

Wat voor horloge is het?

Foto van mij op werk

3 likes

Heeft niks met horloges te maken, nou ja bijna niks gezien de Tudor Fastrider. Foto is van een sticker op mā€™n Duc.

4 likes

Is dat geen 888, aan de kont te zien?

Edit: Laat maar, ik zie dat de latere versies 851 ook die ā€˜afgerondeā€™ achterkant hebben.
Mooie klassieker!