Je avatar en horloges

Laat maar lekker staan. Die Clint was natuurlijk de Westernheld van ons allen (60+ in ieder geval)

Enne “Make my day”

Barney Stinson van de serie “How I met your mother”. Waarom? Omdat Barney awesome is :sunglasses:

image

Niet horlogegerelateerd dus!

7 likes

The Jesus uit The big Lebowski, topfilm!

7 likes

Mee eens.
Clint is ook mijn held. En dan vooral het personage (dirty)Harry Callahan, omdat we dezelfde voornaam hebben en collega’s zijn.

2 likes

Still uit een Pixar video waar ik destijds verschrikkelijk om moest lachen.
Heeft niets met horloges te maken, er gaat wel een wekker af op 04:50…

3 likes

photo 20180823_102110_zpsfki4td1z_edit_1535012551625_zpssks6re5d.jpg

Nieuwe avatar van mijn laatste aankoop. Een pocketshot, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Avatar zal nog wel een paar keer wisselen tot ik iets blijvends heb gevonden. Ben nog een beetje zoekende naar iets wat bij me past.

4 likes

That is legen, wait for it, dary!

1 like

Wel opvallend dat veel leden iets uit films in de avatar hebben. Kennelijk is dat hier populairder of spreekt het meer aan dan bijv. muziek??

Ik heb beide als hobby, maar om nou deze als avatar te kiezen :thinking:

10 likes

7 likes

Een zeearend…overzicht, helderheid, heer en meester in de lucht, boven de zee. Een echte seamaster. En daar hou ik van, ook om de pols.


9 likes

Nee dit is het gezicht van bekende figuren die gepakt worden met een seksschandaal:

4 likes

Meer van dit soort foto’s aub! Schitterend!

2 likes

Mijn avatar is een glimp van mijn andere grote hobby, mijn weekend/zomer auto:

8 likes

Mijn avatar is het horloge dat in van mijn vader zaliger geërfd heb, na service terug als nieuw, :wink:

9 likes

Gedachtenspinsel:
Een muzikant creëert muziek, een acteur karakters. Voor een avatar, horend bij een HF personage, wordt kennelijk vaker iets met karakter gekozen. Dat hoeft niet iets te zeggen over het verschil in populariteit van film vs muziek. :nerd_face:

1 like

Toch maar gewijzigd in een portret van Modeste Moussorgsky.

3 likes

Je heet dus Clint
Collega (diender) en/of alleen Dirty? :innocent:

Naam is geen Clint, niet dirty, maar verder klopt het :wink:

2 likes

Nick Cave rules!!!

3 likes