Je avatar en horloges

Ik had eerst mijn SV1000S op de dijk bij Marken.

Nu het favoriete personage van mijn oude General Manager. Helaas te vroeg overleden niet lang nadat hij ontslag had genomen om terug naar zijn gezin in Frankrijk te gaan.
Zijn opvolger was de meest verschrikkelijke vent ooit. Nog te incompetent om een dag vooruit te denken. Die moest verrekken, en recent is er een nieuwe GM aangenomen die binnenkort begint. Dus geen idee hoe het gaat verlopen.
Hierdoor zat ik terug te denken aan de goede oude tijd en als respect Clint er op gezet.

En ik werk er pas 4 jaar

Binnenkort maar weer veranderen :upside_down_face:

2 likes

Dat is een lastig te beantwoorden vraag.

Die is een stuk makkelijker. Verreweg de meeste tattoo boys en girls willen ergens de aandacht op vestigen, een soort statement maken (eentje die blijkbaar verbaal wat lastig werkt) en zelfs regelmatig er een soort (extra) identiteit aan ontlenen. Of het aanvullend is of opvullend, dat is dan natuurlijk weer wat ongewis.

Het is ze dus wel degelijk worst want feit blijft dat men er over het algemeen graag mee te koop loopt.

Je ziet het dan ook vaak op Facebook gedeeld worden. :wink:

1 like

In het geval van een tattoo hoop ik niet dat het mijn worst zal wezen. Dat lijkt me pijnlijk! :upside_down_face:

6 likes

Over Lou Reed in 1989.

ā€œHe was wearing jeans, boots, a black T-shirt, a casual gray Italian leather jacket and a Rolex watch. ā€œItā€™s one of lifeā€™s little pleasures,ā€ he told me with a laugh, adding, ā€œitā€™ll last forever.ā€ As will his words and music.ā€

8 likes

Ik dacht altijd dat het een oostblok-rangonderscheidingsteken was! En dat zal ik er altijd wel in blijven zien :sweat_smile:

Wij hadden, en hebben, zespuntige sterren:

Oke - het was het proberen waard :innocent:

1 like

Leuk topic, zo hier en daar vroeg ik me al af hoe het zatā€¦

De mijne is van een ontmoeting met een Longimanus (Oceanic Whitetip) in Sudan, een meter of veertig diepā€¦ Prachtig beest trouwens.

Want dat doe je met je duikhorloge, je duikt ermee :slight_smile:

20 likes

Het is absoluut een uiting van jezelf. Ik heb een paar jaar geleden geprobeerd om te schilderen met acryl, maar ik bakte er echt niks van. Er ging een meid naast me staan met de hand onder haar kin, zo van; ā€œja Han, ik begrijp precies wat je hiermee uit wil drukkenā€.

Haha ze was verder dan ik, ik had geen idee namelijk :joy:

Ik speel ook met het idee om de borstkast, stuk buik en schouders vol te laten zetten in de stijl van Roy Lichtenstein, toch wel mijn favoriete artiest. Maar laat je niks anders vertellen, mensen willen gewoon showen. Ik ook, ik hou van theater en veel flair :sunglasses: En daar is niks mis mee.

Maar het is ook de reden dat ik nooit van mijn leven iets in het zicht zal zetten. Op werk wil ik carriĆØre-boy zijn en niet die getatoeĆ«erde clown :upside_down_face:

3 likes

Ik had eerst een foto van een horloge als avatar, maar dat was niet zo handig om dat veel mensen dat hebben :upside_down_face: Ronde avatars zijn lastig, dus toen de maan gekozen want die was rond. Ook deels gekozen omdat mijn intresse in horloges begon met de spacewatches :+1:

4 likes

Beetje zoals de Yakuza dusā€¦

:sunglasses::+1:

1 like

Haha! Nou, de meeste collegaā€™s zijn niet op de hoogte van die hobby en dat houden we wel zo :art:

2 likes

Vooral Sudan lijkt me erg gaaf! Hoe was dat?

Geweldig hoor, zeker aan te raden. Ik dook er al in de jaren 70, en toen waren er wel veel meer big fish, maar er blijft vreselijk veel te zien. Maar dat geldt voor zowat de hele Rode Zee ā€¦

Tip: boek een live aboard, de Royal Evolution is geweldig (14dagen trip, niet helemaal gratis :slight_smile:

Prachtige eigen opname? Dus je bent gaan duiken omdat je een duikhorloge hebt? Een ECHTE liefhebber dus!

1 like

Ik heb er een maand lang programmeerles gegeven, de stroom viel de hele tijd uit en het eten is gegarandeerd diarree. O en nergens ADā€™s te vinden. Afrader

3 likes

Ik dook zelf niet, dus mijn persoonlijke ā€˜dieptepuntā€™ was toen de stroom weer eens uitviel terwijl ik ā€˜s nachts zat teā€¦ drukken in mijn apartement in Omdurman. Buitengewoon hinderlijk!

1 like

Ah, een musical liefhebber!

7 likes

Idd, eigen opnameā€¦

Ik duik al vanaf mijn 15e, zoā€™n 40 jaar dus, en duikhorloges waren destijds van (levens)belang om je duiken te monitoren. ā€œDeskdivenā€ bestond toen nog niet :slight_smile:

Tegenwoordig raken ze wat achterop, duiken doe je met een duikcomputer. Maar een beetje nostalgie mag best, toch?

1 like

Destijds was er geen stroom :slight_smile: en geen water, en het duurde minstens 12 uur om per gammele Peugeot 404 station van Hurghada in Berenice te komen.

De duiken waren echter spectaculair, (Cousteau had het net ontdekt) maar ā€œniet veur mietjesā€, zoals we hier in de Achterhoek zeggen :slight_smile:

20 likes

Haha!

Nee hoor. Hij is van de dial van dit model:

6 likes