Je avatar en horloges

Hier ook groot liefhebber. Lock Stock…, en Rock 'n Rolla ook geweldig. En natuurlijk the Long Good Friday…klassieker! En Michael Caine (ihb Get Carter) …:+1:

Maaruh…ernstig off topic…:blush:

4 likes

:grinning: :+1:
Voor het eerst ?

1 like

wel voor het eerst dat ik wist dat het van talk talk was haha, herkende het nummer wel! :slight_smile:

1 like

Jij mag dat! :sunglasses::+1:

2 likes

Spreekt voor zich, zou ik zeggen :sunglasses:

8 likes

WoW! ik weet even niet of ik het lef, dwaasheid of mooi vind.
Maar dat zal je ‘worst’ wezen, schat ik in.

Ik ga voor lef (en eigenheid)

1 like

Dat weet jij echt wel :wink: Dacht je dat je ons kon foppen :joy:

1 like

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Heeft geen fluit met horloges te maken, maar wel met dingen die het leven bijzonder aangenaam maken. In je eentje op de bank zo hard lachen dat je er buikpijn van krijgt en dat bij iedere voorstelling opnieuw; ik zou lachen om Theo z’n grappen geen hobby willen noemen, maar leuk is het wel.

En daarnaast…Theo en ik lijken gewoon ontzettend veel op elkaar:

  • Veel verstand van voetbal
  • Zelfde gevoel voor humor (hij maakt iets meer grappen, ik lach er alleen om)
  • Echte Brabanders (ik iets meer dan Theo, hij is namelijk geboren in Oegstgeest)

4 likes

Is dit humor?

:neutral_face:

6 likes

Tsja, wat valt er uit te leggen over mn avatar. Ik ben groot liefhebber van Kuifje en vind Kapitein Haddock als karakter het leukst. Vooral ook omdat ie zo heerlijk kan briesen :face_with_symbols_over_mouth:

Ik wilde mijn avatar trouwens recent wijzigen naar een ander favoriete personage van me maar omdat dat iedereen bijna heeft gedaan wacht ik er nog even mee.

11 likes

Naast de horloges mijn andere hobby.

2 likes

ech nie

Hmmm :thinking:
Ben benieuwd naar je horloges.

1 like

Exemplaren met enige “gebruikssporen”?

1 like

De mooiste gesp van het horlogemerk met het mooiste logo :smiley:
Hier was ze even fotomodel maar normaal gesproken siert ze de pols samen met mijn Connie.

3 likes

Het is mijn spirituele reis van mijn leven

2 likes

Haha, ik ook!

3 likes

Al die meelopers :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wou mijne bijna veranderen in Deadpool, maar blijf toch bij de oude :grin:

2 likes