Je avatar en horloges

De vlag van de stad waar ik geboren en op gegroeid ben .

6 likes

De Night’s Watch, uit Game of thrones. Tijd om eens te gaan denken aan een nieuwe avatar.

2 likes

Na het lezen van dit topic mijn avatar maar weer eens aangepast. De foto geleend van een andere Pieter, uiteraard net zo’n eindbaas als ik zelf ben :wink:

5 likes

Ah ja, La Grande Bellezza!
Die staat nog op het lijstje. Maar ik hik tegen die duur van 3 uur aan. Toch doen? Op een koude winteravond bij de open haard met een glas [vul zelf maar in]?

1 like

Toch doen. Oh, met een mooie Chianti of Barolo natuurlijk.

Van dezelfde regisseur is ook een aanrader:

En deze zomer is Loro uitgekomen, die heb ik nog niet gezien.

5 likes

En over n jaar mag deze weer terug :+1:

1 like

Ik draai ze ook weer regelmatig de laatste maanden. Maar dan eigenlijk altijd Colour of Spring. Wat een plaat!

2 likes

Zoals de meesten wel weten was er in het Grote Dierenbos van de Fabeltjeskrant 1 dier met een polshorloge: Bor de Wolf (uiteraard niet Meneer de Uil, want die heeft geen pols). Vandaar de logische keuze voor een avatar met mijn naamgenoot.

11 likes

Recent geswitcht van een pocket shot naar Brick Top, een karakter uit Snatch, een van mijn favoriete films.

Geen connectie met horloges voor zover ik weet. Wel met diamanten. But, what do I know 'bout diamonds, don’t they come from Antwerp?

8 likes

Altijd een aanzicht van een van mjn horloges. In dit geval mijn Sinn.

5 likes

Wat gaaf om te horen !! :smiley:
Heerlijke plaat is dat :blush:

1 like

Mental note: weer eens gaan kijken.

2 likes

Een tijdje horlogefoto’s als avatar gehad. Nu een totaal niet horloge gerelateerde stormtrooper.

Edit: hoewel dit laatste makkelijk is op te lossen (wat mij wellicht niet in dank wordt afgenomen) door ava change.

2 likes

Cool! Meteen even aan op YT :smiley:

1 like

Maar eens een foto van mezelf als avatar gebruikt.

1 like

307979_1
Deze avatar is het ventje dat op iedere zitbuis staat van een On-One… mijn andere hobby.

6 likes

ESA-9157

Sinds aanschaf van mijn Pontiac deze, een ESA Dynotron 9157. :smile:

3 likes

Mooi, voor mij ook een van de toppers. :+1: Ik heb hem twee keer gezien. “Do you know what Nemesis means?” Absolute wereldhit! :sunglasses::ok_hand:

2 likes

Absoluut! :sunglasses:

No thanks Turkish…I’m sweet enough.

Btw how are those saugages coming Charlie?

4 likes

Die Engelse gangsterfilms zijn echt mijn favorieten. De humor, maar ook de hardheid van die gasten. Als het dan toch over misdaad moet gaan, dan hebben die English bij mij echt een streepje voor op de amerikanen.:slightly_smiling_face::ok_hand:

4 likes