Je avatar en horloges

Gewoon de eerste letter van mijn naam. Rotjong @Watch2Morrow pestle me elke keer met mijn Batman avatar dus maar toegegeven aan de druk en aangepast.

8 likes

:ok_hand:

Fantastische film!

1 like

Hahah! Lieve Roald, het was een goed idee om over te stappen van Batman naar een letter met een cirkel eromheen :+1:

6 likes

Creativiteit kan je wel aan mij overlaten!!

4 likes

Mijn avatar is meestal iets met Lambik, gewoon omdat wij dezelfde kapper hebbenā€¦

6 likes

Ben blij dat je geen Moald heet. Zou wat zijnā€¦

1 like

Zou echt giga verwarrend zijn zeg

3 likes

Mijn avatar is de cover van het enige officiƫle live album van Talk Talk. Mijn favo band of all time.

Mooie artwork van James Marsh https://jamesmarsh.com/

Later ook gebruikt voor dit prachtige limited edition book over Talk Talk

Het is zo onderhand overal mijn avatar.

Oh ja. Nee het heeft totaal niks met horloges te maken :blush:

18 likes

Mijn avatar heeft niets te zien met horloges, maar met mijn voornaamste hobby: Off road rijden. Hoe zwaarder hoe liever. ! Mijn Tudor BB gaat wel altijd mee :ok_hand:t2:

8 likes

Mijn Avatar is een macrofoto van de wijzerplaat van een ex horloge van me, een gouden Omega Constellation pie pan.

2 likes

Foto van mā€™n eerste Tissot en eerste automatische chrono. Gekocht net voordat ik me aanmeldde op dit forum. :sunglasses:

4 likes

En ik zocht iets met Amsterdam en een horlogeā€¦en vond dus dit :

image

Blancier dacht dat dit wel zou kunnen.

De ontwerper vond dat het wel erg op zijn logo leek oid :face_with_raised_eyebrow:

En toen ging het niet door :sunglasses:

image

2 likes

De avatar heeft iets met mijn achternaam te maken, zo simpel is het. En de nickname een bijnaam die ooit werd gebezigd door collegaā€™s bij een van mijn eerdere werkgevers; een verengelste samentrekking van mijn voor- en achternaam.

Soms werd daar nog ā€˜dot comā€™ achter geroepen omdat dat lekker bekte :wink:

3 likes

Mā€™n oude avatar was deze van Dr. No.
No

Doctor slaat op mijn opleiding verpleger en bhv verleden in het bedrijf waar ik werkte. No zijn de eerste 2 letters van mijn voornaam en ik ben ook een fan van de Bondfilms.

Dr. No is onder de horlogefanaten natuurlijk wel een verwijzing naar de Submariner 6538 maar ik heb de avatar daar niet op uitgekozen.

Groeten,

Noel.

3 likes

Dweller in de bonenā€¦

Zie nu dat mijn avatar dezelfde foto is maar dan 2 minuten laterā€¦:grimacing::joy:

3 likes

Grote fan van Gerald Genta, vandaar ook een foto van hem als mijn avatar.

1 like

Mijn plaatje. Ach, ik ben een oude ziel in een jong lichaam. Ik ben knap en ik doe de dingen graag op mijn manier en in mijn tempo. Laat me niet te veel beĆÆnvloeden door mijn omgeving. Alleen dan kom je tot de oplossing en bereik je het nirwana. :beer::beers::wine_glass::tumbler_glass: Horst vind ik een mooie naam. Daarnaast zou ik ook best Derrick willen heten.

4 likes

Jep Gambardella.

5 likes

Ik ben Bommel-fan. Dat hadden jullie wel kunnen raden :wink: Met de strip waarin Bommel de hoofdrol speelt, heeft Marten Toonder bijzonder veel nieuwe woorden toegevoegd aan de Nederlandse taal. Ik houd van onze taal en vind ook het karakter van Bommel erg vermakelijk.

cover_blauwe_reeks_najaar_2014

Ik vind enige vorm van verandering door het jaar wel leuk, vandaar dat ik in de koude periode van het jaar wissel naar een andere afbeelding :wink:

Bommel 90x90

Of incidenteel een ander sfeertje, als een bepaalde gemoedstoestand in mijn onvoorspelbare Bommel-brein kort maar krachtig ā€œEen Alles Overheersende Windā€ laat waaien :joy:

Bommel - Waterdicht is belangrijk

12 likes