Je avatar en horloges

Ghe, ik dacht dat het Biggles was. Veel van die boekjes gelezen in mijn jeugd. Waren van mijn vader geloof ik.

5 likes

Ah doet mij dneken aan

Eigenlijk wel leuk om een foto van jezelf als profielfoto te hebben. Krijgt het een wat menselijkere touch.

3 likes

Dat heb ik al vaker gehoord :smile:

2 likes

Mijn avatar is Patch Adams, gave film en de reden waarom ik in de zorg ben gaan werken. Zieke mensen of mensen met een beperking een lach op hun gezicht laten toveren.
SY445

13 likes

Onbeschoft van mij zeg… wel reageren in het topic, maar geen nuttige bijdrage leveren.

Ik heb nu Steve McQueen een plaatsje in mijn profiel gegeven. Waarom? Geen idee eerlijk gezegd. De foto ziet er stoer uit, met een zuur gezicht je kopje zwarte koffie nuttigen terwijl je een geweldig sieraad hebt hangen.

Plus:
image

4 likes

Lange tijd had ik een knalgele G-Shock in mijn avatar. Recent gewijzigd naar een mijn Datejust.

De foto is bij toeval een creatie geworden : ik was in een Belgisch “frietkot” aan het eten. Ik nam enkele dichtbij foto’s van mijn Rolex. Bij het bekijken van die ene foto begreep ik niet meteen waar die Belgische vlag vandaan kwam.
Wat bleek : wegens het WK Voetbal waren vlaggetjes opgehangen aan het plafond …

6 likes

Gebruikersnaam Lance dat is een personage uit Apocalypse Now! (epische film). Explorer omdat ik die horloges in de tijd dat ik me aanmelde zo mooi vond.
Avatar wissselend, meestal een horloge wat ik draag.

5 likes

:+1: Doe je ook aan surfen (en acid)? :sunglasses:

1 like

Ja nu, op internet :smile:

2 likes

You wanna wait here for six hours?!

(Sorry…can’t resist…is ook een van mijn favoriete films!)

:smile:

2 likes

I love the smell of napalm in the morning…

:sunglasses::sunglasses:

2 likes

Omdat ik hier altijd langs ski… maar in de zomer stond er deze koe… en deze foto had ik bij de hand toen we avatars kregen. (En ik wissel gewoon niet)

6 likes

Tsja, The Wolf, met de avatar van Harvey Keitel die “Mr. Wolf” speelt in de legendarische film Pulp Fiction.

En één van de mooiste scènes uit deze film is wanneer Mr Wolf wordt ingevlogen om een probleem (a nigger with no head in the car) op te lossen. Hij is vrij kort van stof en eist van de heren dat ze precies doen wat hij zegt.

Vincent zegt “a please would be nice”… en Mr Wolf zegt ‘come again?’. Daarna legt hij uit dat - en daar komt de link met horloges - ‘time is a factor’.

13 likes

Altijd gedacht dat dat een soort van geitenbok was, maar nu ik de grotere versie zie zijn dat helemaal geen hoorns maar een deel van dat huisje. :joy:

8 likes

Dat ben ik

1 like

Ja…fantastisch! :+1:

Ennuh… ‘Just because you are a character doesn’t mean you have character’

3 likes

De Vulcain Cricket aka The Presidents Watch. Een alarm horloge uit de jaren 60 en al geruime tijd in mijn bezit.

7 likes

Mijn avatar heeft werkelijk niks met horloges te maken.

3 likes

Niet? Ik dacht altijd dat jouw avatar de inspiratie vormde voor de AP wijzerplaat.

9 likes

Destijds gekozen voor de Hamilton X-Pilot, nog steeds in bezit.

5 likes